Såg denna för ett tag sen, och älskar verkligen s13, och tyckte detta var rätt fränt Om man ser dig på fredag på valborg kanske (om du kör denna bilen), så får man aksnke ta en liten tit på hur den ser ut? (a)
Jaså vart någon stans? Kör inte mkt nu eftersom det är besiktning 10 maj så försöker hålla det till efter då. Vad händer på valborg? Klart du får ta en titt, men de blir nog efter den 10 maj:)
/ Nico
Hehe om jag ser den på stan så fattar du att de e jag om de e en killa som står med ögonen såhär O.O
Såg denna för ett tag sen, och älskar verkligen s13, och tyckte detta var rätt fränt Om man ser dig på fredag på valborg kanske (om du kör denna bilen), så får man aksnke ta en liten tit på hur den ser ut? (a)
Jaså vart någon stans? Kör inte mkt nu eftersom det är besiktning 10 maj så försöker hålla det till efter då. Vad händer på valborg? Klart du får ta en titt, men de blir nog efter den 10 maj:)
/ Nico
Hehe om jag ser den på stan så fattar du att de e jag om de e en killa som står med ögonen såhär O.O
haha, ja för fasen!
Bara jag får allt att se någorlunda ut så kanske man glider upp och tar ett race:p
Du är inte sugen på en halvbur? har en skruvbur från Apex Performance över som skulle sitta som ett smäck i din 200:a . så slipper du köra omkring med folk i baksätet med.
Du är inte sugen på en halvbur? har en skruvbur från Apex Performance över som skulle sitta som ett smäck i din 200:a . så slipper du köra omkring med folk i baksätet med.
Finns under prylannonser på min sida.
/Leaf
Ser jävligt snygg ut, men inte i behöv utav en sådan. Är ju som sakt bara en lekbil ingen ban bil hehe. Kommer enbart köra och leka lite på gatan blir ingen bana, annars hade de vart aktuellt, snyggt projekt du håller på med !
Montering av, fälgar, blinkers, packningar sedan en tvätt på de
Idag fick jag hem mina nya packningar till och ifrån katten. la på extra med avgas pasta innan jag montera. Sedan köpte jag mig ett par nya vita blinkers som blev riktigt snygga, samt satte på mina 17"are med nya däck bak på, ser ut som en monter truck med den dimensionen på dem. Men den ska sänkas så