ichibon skrev:
Här går det undan!!!
(Obs. Ovanstående bör läsas med ironiskt eftertryck.)
Näää....
Därför va jag ju tvungen att göra nåt med skiten!
Det första jag gjorde var att tvätta bort allt bajs som det blir på bilen när vi kör på våra svenska vägar....
Min o morsans.. (skillnaden är väl att hon gillar sin bil)...Sen rensade jag upp lite i garaget och flyttade bland annat på denna:
Ett jävla monster jag var skitträdd för i yngre dar.. Tysk maskin på 400kg....Sen i brist på idéer lackade jag grillgallret svart... yeay...
Sen fick jag nåt fnatt o tänkte göre några "läppar" på kofångarn.. hum...
fråga mig inte..Och tillsammans med lite däck-penna så ser det ju faktiskt riktigt fjortis ut!
En bil som är ren utvändigt måste ju va ren innuti med... så bort med stolar och gör hela bilen klinisk..
Mums... smält choklad,mc-strips och mycke mycke mer.........men efter en omgång med nagelborste och ORC så blev faktiskt hela mattan ren!
Och såhär blev de efter en omgång med damsugaren och dammtrasan i dörrar och inredning:
Tröttnade ochså på den slappa och iskalla dildo-spaken som jag satt i bilen, så en ny spak från en vectra B med bra damask och knopp inhandlades från skroten. Blev en grym skillnad i både utseende och känsla!
Känns typ 3 år nyare hela bilen....
taget innan städning..Och till siste ett litet måste!
Bling Blang!sen ska jag nog sälja bilen också...