Hm, har 140kvm gammal bilverkstad. Inte så fräsch och lite skumt planerad. Smörjgroppen är bla långt in och inte precis innanför porten. Men jag är helnöjd ändå, får ju in 6 bilar och kan skruva med samtliga.
Hm, har 140kvm gammal bilverkstad. Inte så fräsch och lite skumt planerad. Smörjgroppen är bla långt in och inte precis innanför porten. Men jag är helnöjd ändå, får ju in 6 bilar och kan skruva med samtliga.
nu har man grejat garage vart ett dubbelt garage som de får plats med 3 bilar,sen är det ett extra rum ochså! vatten,värme och el,och hyran kan man ju inte klaga på,100 kr i månaden
ska hämta nycklarna ditt nästa vecka,så bilder kommer då
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
nu börjar det närma sig med garaget, lite färg på väggar & golv sen är det arbetsbänk & inskaffande av verktygsvagn eller nåt liknande och därefter blir det skruva hela vintern
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Bakom är det arbetsbänk typ 2m lång, och datorbord med soffa. Framför den gröna bilen hade det fått plats ännu en bil om det inte hade stått ett helt kök lagrat där....
Senast redigerat av Koop (7 oktober 2008)
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Jaha då kanske man ska lägga upp sitt eget Har alla möjliga handverkyg, även en hel våning med bara snickerigrejor. Svarv, pelarborrar, gassvets, mig/mag svets, stoor pinnsvets, stor kompressor med alla möjliga verktyg lacksprutor och massor av mer!!
Köpte också de feta högtalarna för endast 500 spänn grym investering! Får plats med 3 bilar men då e de trångt! 2 bilar e alldeles lagom. Ska i framtiden isolera hela rubbet o lägga innertak samt mycke lysrör.