nu har man inte varit inne på garaget på ett tag så har ju missat några sidor men fan va du jobbar...ska bli kul att se den i sommar..varför anmälde du dig inte till elmia??
jodå vi håller ett ganska högt tempo faktiskt.. de dagar de inte uppdateras med denna bilen har vi andra småprojekt för oss
ja anmälde mig till elmia först men hoppade av , var rädd att ja inte skulle hinna i tid..
Hmm... stagfråga... Undrar om det inte blir för mycket om du ska göra även stagen i bilens färg.. Så jag röstar för antingel original eller en annan färg (svart ?)
Hmm... stagfråga... Undrar om det inte blir för mycket om du ska göra även stagen i bilens färg.. Så jag röstar för antingel original eller en annan färg (svart ?)
jag tycker båda ska vara orangea. På den där bak är det ingen tvekan, så att den ser ut som en del av buren. Men där fram kan den vara orange, grön eller kanske pulverlackad svart, men inte som den är iaf, det är allt för vanligt, passar inte in på en så outstanding bil som din.
jag tycker båda ska vara orangea. På den där bak är det ingen tvekan, så att den ser ut som en del av buren. Men där fram kan den vara orange, grön eller kanske pulverlackad svart, men inte som den är iaf, det är allt för vanligt, passar inte in på en så outstanding bil som din.
förstår dina tankar, men ja tror inte stagena blir snygga om man lackerar dom i oranget, eller grön risken är att de ser klabbat ut och de vill ja då rakt inte så är fortfarande kluven....