2965
Sök

anslutning msn

trucken
563 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
tjenare. jag kommer inte ut på msn. kör jag felsökningen så kommer den till anslutningsportar...och där finns något fel. jag och datorer? som att para hund och åsna.

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

5 198 Inlägg
8 juni 2008
apoteket00 skrev:
tjenare. jag kommer inte ut på msn. kör jag felsökningen så kommer den till anslutningsportar...och där finns något fel. jag och datorer? som att para hund och åsna.

Och vad står det att felet är ? har det fungerat tidigare ? vad står det när det inte kan logga in ?

Polestar
155 Inlägg
8 juni 2008
msn brukar strula, testa att ta bort din msn och ladda ner en ny. då borde det funka. om ingen annan har ett bättre förslag

oo=00=oo
374 Inlägg
8 juni 2008
Prova att stänga av router/modem. stäng av datorn. starta routern/modem. starta datorn

Freude am fahren!

trucken
563 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
har provat allt det som ni föreslår. när jag felsöker står det orsaken kan vara proxy eller brandväggsinställnigar. jag har trådlöst nätverk men sambon kan ansluta via sin laptop. och min brandvägg är avstängd.

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

typ..eh..va?
582 Inlägg
8 juni 2008
Testa att kopiera hela texten som står när det inte går att logga in så ska vi se om det inte går att lösa. Ett problem som ofta händer mej, vet inte varför, men det är att tiden inte stämmer. En ganska fet bugg i msn skulle jag nog gissa på wink. Då ställer jag fram klockan i datorn en minut tex (bara så att tiden ändras) o då funkar det.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

oo=00=oo
374 Inlägg
9 juni 2008
Kolla om Messenger ligger med i listan för undantag i brandväggen
Senast redigerat av msjuan (9 juni 2008)

Freude am fahren!

72 Inlägg
9 juni 2008
Det är fantastiskt hur handikappad man blir utan MSN Messenger... naevars skämtosido, men som Roz-104 sa, kopiera hela texten som står när det inte går att logga in.
Senast redigerat av nexzon (9 juni 2008)

ılı.lılı.ılı NEXZON ılı.lılı.ılı

Sök