2593
Sök

TV programmet PRESTANDA

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
va ju ett par år sen man såg det. själv tyckte jag om det som fan. nån som håller med mig eller? Tycker dom ska dra igång något sånt program igen. hälls med Gry forsell igen smile

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
11 juni 2008
det va ett bra program... Undrar vart Prestandabilen tog vägen-.... Har sett den på blocket några gånger... Även kört om den i Halmstad för nått år sedan ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

16 197 Inlägg
11 juni 2008
HyperSonica skrev:
det va ett bra program... Undrar vart Prestandabilen tog vägen-.... Har sett den på blocket några gånger... Även kört om den i Halmstad för nått år sedan ;P

den va man ju me å byggde smile  men vart de finns nu vet ja inte.. den som vann bilen blev ju inte så glad eftersom den aldrig gick å besikta.. haha

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
11 juni 2008
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:

den va man ju me å byggde smile  men vart de finns nu vet ja inte.. den som vann bilen blev ju inte så glad eftersom den aldrig gick å besikta.. haha

Gick de inte??? Hur kommer detta sej då?

Så du var med o byggde den... kanske därför jag känner igen dej lite smått
Tv kändis tongue
Senast redigerat av HyperSonica (11 juni 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

16 197 Inlägg
11 juni 2008
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:

Tv kändis tongue

den va byggd som utsällningsbil å inte som "bruksbil"..  fick 17 st 2or på den när den besiktades.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
11 juni 2008
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:

Tv kändis tongue

den va byggd som utsällningsbil å inte som "bruksbil"..  fick 17 st 2or på den när den besiktades.

Ha ha... Illa tongue Men fy fan va tråkigt o vinna den när man inte kan köra den tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

16 197 Inlägg
12 juni 2008
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:

Tv kändis tongue

Ha ha... Illa tongue Men fy fan va tråkigt o vinna den när man inte kan köra den tongue

jepp men så va de iaf.   de e inte allt för ovanligt att showbilar inte går å besikta så.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 juni 2008
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:

jepp men så va de iaf.   de e inte allt för ovanligt att showbilar inte går å besikta så.

Kan tänka mej det... Men men smile Snygg va dej iallafall smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
Har en bild på den som är relativt nytagen. men Garaget vill inte att jag laddar upp den för den är inte så högupplöst. men om den fick 17 2or måste ni ju ha gjort något fel. är ju annars ganska svårt att får 17st 2or. om det inte t.ex sprutade bensin ur avgasröret och bilen va helt uppbygt av plast. Inklusive dom bärande balkarna

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
PS: jag såg den för inte så länge sedan i STHLM området

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
12 juni 2008
Är ganska säker på att den stod på "meet of the month" i Norrköping för nån månad sen, grön och med plexiglashuv osv.

- Time Attack -

DFFL
9 020 Inlägg
12 juni 2008
En före detta kompis köpte den av vinnaren för en massa år sedan.
Han försökte kränga den för dubbla priset ganska omgående. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
12 juni 2008
KadettNorris skrev:
va ju ett par år sen man såg det. själv tyckte jag om det som fan. nån som håller med mig eller? Tycker dom ska dra igång något sånt program igen. hälls med Gry forsell igen smile

Det var bara bra att dom slopa det skitprogrammet. Snacka om slöseri med elektriska impulser..

Sök