2551
Sök

Angående: Träff i Ronneby ?

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Hade bara en idé om att det hade varit perfekt om någon eller några hade dragit ihop en träff i Ronneby. det händer för lite här. Som säkert många vet så ha dom ju nostalgia här i ronneby 1 gång om året i brunns parken. Det flödar om folk. Hade varit riktigt kul om någon drog ihop något på samma ställe som dom brukar anorda på. Finns en hel del bilar här i blekinge som säkerligen skulle komma på en sådan träff. Ingen som någonsin har tänkt på detta som jag pratar om? detta är ingen som jag själv skulle vilja anordna eftersom jag inte har någon erfarenhet av detta men hade varit kul om någon tog initsiativet till detta och förde in Ronneby i streetcar sverige.
Eller vad säger ni?
Senast redigerat av WeDo (9 juni 2008)

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

355 Inlägg
9 juni 2008
låter som en riktigt bra ide tongue

3 390 Inlägg
9 juni 2008
Tänk på rubrikanvisningarna nästa gång: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85652

Ändrar så det blir rätt

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
ok sorry, ingen som är sugen på att ta åt sig en sån här sak? tänkte på hon tjejen som va så duktig på att anordna i karlskrona kanske det här hade varit något för?

Mollllgan
10 juni 2008
KadettNorris skrev:
ok sorry, ingen som är sugen på att ta åt sig en sån här sak? tänkte på hon tjejen som va så duktig på att anordna i karlskrona kanske det här hade varit något för?

Ähh va faen jag kommer... vi får väll fixa nått på nått vänster iaf:P

112 Inlägg
10 juni 2008
KadettNorris skrev:

Jag fixar gärna...
Förmodar att jag har BMC bakom mej oxå...
Men jag vill ha fler som ställer upp o hjälper till..

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
jag hjälper järna till på alla sett jag kan. är ronnebybor och har en del kontakter i rådet osv. bara PMa. antar att det inte kommer vara några problem att få tillstånd osv. alla vill väll ha mer aktivitet i sin stad. föhoppningsvis förknippar dom oss inte med streetrace under just den tiden dom diskuterar om vi ska få det. Om tillräkligt många bilar ställer upp kanske detta blir något man kan tjäna pengar på. kostar endå ca 200-300 för att komma in på nostalgia. och dom drar in MYCKET pengar.

112 Inlägg
11 juni 2008
KadettNorris skrev:
jag hjälper järna till på alla sett jag kan. är ronnebybor och har en del kontakter i rådet osv. bara PMa. antar att det inte kommer vara några problem att få tillstånd osv. alla vill väll ha mer aktivitet i sin stad. föhoppningsvis förknippar dom oss inte med streetrace under just den tiden dom diskuterar om vi ska få det. Om tillräkligt många bilar ställer upp kanske detta blir något man kan tjäna pengar på. kostar endå ca 200-300 för att komma in på nostalgia. och dom drar in MYCKET pengar.

Jag är inte ute efter att tjäna pengar... jag vill att alla sak ha en trevlig stund tillammsn och kunna prata om sina intressen....

Men har du något vettigt förslag får du skicka mej en PM.......

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
14 juni 2008
Norris är bakom flötet det är en sak som är säkert wink

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
BMTech skrev:
Norris är bakom flötet det är en sak som är säkert wink

jasså det säger du. alltid trevligt att höra

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
emeliea__ skrev:
KadettNorris skrev:

Jag är inte ute efter att tjäna pengar... jag vill att alla sak ha en trevlig stund tillammsn och kunna prata om sina intressen....

Men har du något vettigt förslag får du skicka mej en PM.......

tyvär är jag inte så inne med allt detta med träffat. kommer bara på dom. jag tänkte snarare att någon som va duktig på sånt skulle tycka att det va en bra ide och sen dra igång något. hörde att b00st va duktig på sånt här men undviker att tala med den personen

Sök