2962
Sök

Värt att köpa Saab 900i?

7 100 Inlägg
17 juni 2008
jasså,du köpte den ändå big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

260 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
bmx skrev:
jasså,du köpte den ändå big_smile

Japp, kände att 2500 var relativt billigt. Fick ju bilen om jag köpte däcken och fälgarna för det priset tongue
Den var faktiskt rätt fin ändå, inte mycket rost alls och väldigt "fräsch".

Nu funderar man ju dock på om man ska fixa något med den utseendemässigt, vore ju kul med en liten utstickare.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
17 juni 2008
Skulle köpt den, även om nu bilen skulle rasat så e ju fan sätena värda mer än 2 papp, dux is the shit smile gör möbler av tongue

blacken
17 juni 2008
Grotesk skrev:
Ville bara meddela att jag lagt upp några bilder jag tog för någon dag sen, tvättade den någon dag innan. Tänkte bara om ni vill se vad man snackat om tongue

Ser fin ut, håll ett öga på rosten bara, och växellådan så kommer du att ha en fin bil ett bra tag. cool

260 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
Skulle köpt den, även om nu bilen skulle rasat så e ju fan sätena värda mer än 2 papp, dux is the shit smile gör möbler av tongue

hehehe okej, det var bra affär då! De är ju som sagt mycket fint skick tongue

260 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
blacken skrev:
Grotesk skrev:
Ville bara meddela att jag lagt upp några bilder jag tog för någon dag sen, tvättade den någon dag innan. Tänkte bara om ni vill se vad man snackat om tongue

Ser fin ut, håll ett öga på rosten bara, och växellådan så kommer du att ha en fin bil ett bra tag. cool

Det är det som är så härligt, just att den gått uppåt landet så länge jag vet. Så det är pyttepyttepytte lite bara wink

Biltokig
870 Inlägg
18 juni 2008
og900 rockar cool - seriöst bra bilar! Grattis till köpet!
skall nog snart sälja min också... antingen hel eller i delar(även om det skulle svida rejält att sälja i delar så tjänar jag nästan mer på det!)

nån som kan tipsa om billigt hjullager bak? vill inte behöva köpa ett (DYRT) nytt nav

nån med en 900 turbo som vill ha 2.1 insug och topp? cool kan få köpa hela bilen billigt och plocka delar, motorn går som en klocka och inredningen är i nyskick! enda dåliga är ett dåligt hjullager bak och kärvande handbromswire(hål i höljet på ett ställe)
Senast redigerat av Mr_Gear (18 juni 2008)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

260 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Mr_Gear skrev:
og900 rockar cool - seriöst bra bilar! Grattis till köpet!

Tackar tackar. Nu funderar man dock som mest på om man ska behålla originalutförandet eller om man ska trimma och "styla" lite (om man nu kan kalla det de)

Sök