3828
Sök

vart ska man koppla varvräknaren??

8 Inlägg
1 april 2006
Trådstartare
hej jag har en saab 900 2.0t som jag tänkte sätta in en autometer i men jag har ett problem jag vet inte vart man ska koppla den efter som det är fyra separata tändspolar????hjälp mig

mvh Skoogh

8 Inlägg
2 april 2006
Trådstartare
ingen som vet vad jag ska göra åt saken mvh skoogh

10 287 Inlägg
3 april 2006
Har du kollat med Autometer? Dom borde väl ha support som kan svara på hur man skall koppla med "Separate Coils".

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

8 Inlägg
3 april 2006
Trådstartare
Sharky skrev:
Har du kollat med Autometer? Dom borde väl ha support som kan svara på hur man skall koppla med "Separate Coils".

/Göran

ja jag har kollat på hem sidan men jag hittar inget men får väll se om det finns någon som vet men kan ju alltid hoppas... tack på förhand mvh skoogh

Mr
267 Inlägg
3 april 2006
Skoogh skrev:
Sharky skrev:

/Göran

ja jag har kollat på hem sidan men jag hittar inget men får väll se om det finns någon som vet men kan ju alltid hoppas... tack på förhand mvh skoogh

http://www.autometer.com/tech_faq_answe … amp;qid=13

om du läser där så ska du nog få svar

//Andreas

Mer gas är alltid lagningen eller lösningen.

8 Inlägg
3 april 2006
Trådstartare
Lunnajs skrev:
Skoogh skrev:
Sharky skrev:

/Göran

http://www.autometer.com/tech_faq_answe … amp;qid=13

om du läser där så ska du nog få svar

//Andreas

okej jag ska kolla det tack på förhand mvh skoogh

91 Inlägg
3 april 2006
Vart har du köpt den har du en enkel model så brukar det gå att kopla den på tändspolen..!

201 6.77 174blås
402 10.53 213blås
nocontrol.se

10 287 Inlägg
4 april 2006
Läs innan du svarar. Han har separata spolar. Inte spole i singularis.

/Göran

_-gniraz-_ skrev:
Vart har du köpt den har du en enkel model så brukar det gå att kopla den på tändspolen..!

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök