4010
Sök

tips på hemsidor där man kan handla grejor till cross?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
som topic lyder, skulle vilja ha lite tips på olika hemsidor där man kan handla lite olika grejor till en cross.... crossen i sig själv är en suzuki RM

tack på förhand smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
tack

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Rallare
41 Inlägg
14 juli 2008
www.lelles.se har en hel del

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
Timp skrev:

tror inte dom har så mkt grejor till crossar lol

men förstod att du menade lellesmc.se (?) smile

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
14 juli 2008
http://rinab.jetshop.se/

står cross på framsidan iaf men vetta fan om de finns nåt.. du får kika in själv smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
hittar inget på deras sida om crossar iaf... kanske dom bara gar typ cross kläder, hjälmar och sånt, därför dom skriver cross på framsidan.... annars hade det varit bra om dom hade haft cross grejjor då jag bara har ca 7 mil till rinab smile

fast iofs så finns det ju lite olika företag i stan som säljer cross grejjor men tänkte det är ju kul att sitta här hemma och kolla på lite olika sidor och se vad som finns och så man får ett hum om priser osv smile
Senast redigerat av _Glenne_ (14 juli 2008)

Rallare
41 Inlägg
14 juli 2008
_Glenne_ skrev:
Timp skrev:

tror inte dom har så mkt grejor till crossar lol

men förstod att du menade lellesmc.se (?) smile

haha ja den menade ja big_smile haha!

Sök