3399
Sök

E85?

maskinförare
125 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
Tänkte bara kolla om de är någon som har hört hur de blir om man vill omkomventera sin bil till e85.
Har bara hört att man får enligt lag komventera om men inte hur man ska göra för att få den godkänd för de.

vart jag mig i världen vänder ska jag rita streck i alla länder :-)

3 295 Inlägg
14 juli 2008
konverteringen skall göras på en auktoriserad verkstad, alltså inget som man som privatperson kan göra själv på ett lagligt sätt. smile

Öpc´s the boss
181 Inlägg
14 juli 2008
http://www.etanol.nu/
där kan du läsa de mesta om e85:D

\\Överum Performance Center//
ÖPC Garaget projekt
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

maskinförare
125 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
tackar!

vart jag mig i världen vänder ska jag rita streck i alla länder :-)

Öpc´s the boss
181 Inlägg
14 juli 2008
Slave_joe skrev:
konverteringen skall göras på en auktoriserad verkstad, alltså inget som man som privatperson kan göra själv på ett lagligt sätt. smile

men bilprovningen säger ingent om det längre!

ÖPC Garaget projekt
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

3 295 Inlägg
14 juli 2008
nej jag vet det, men som sagt om det nu ska vara lagligt ifall dom nu skulle säga nåt.. big_smile

Öpc´s the boss
181 Inlägg
14 juli 2008
skyen skrev:
Tänkte bara kolla om de är någon som har hört hur de blir om man vill omkomventera sin bil till e85.
Har bara hört att man får enligt lag komventera om men inte hur man ska göra för att få den godkänd för de.

din golf ska nog gå och köras på 100% e85 utan problem sommartid!cool

ÖPC Garaget projekt

4 554 Inlägg
15 juli 2008
låst. hänvisar till rubriksanvisningarna samt sökfunktionen

mvh

Sök