2812
Sök

Dumma saker ni trodde på när ni var små?

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
10 juli 2008
Att det "skulle gå över när man gifte sig"... tongue

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
10 juli 2008
_ZooN_ skrev:
Att det "skulle gå över när man gifte sig"... tongue

Det trodde jag med tongue Och tomten, tandfén, att man fick kramp och drunknade om man badade efter att man ätit, monster under sängen och sånt där tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Maskin stundent!
218 Inlägg
12 juli 2008
haha ja de finns mkt lustigt man får för sej när man e liten tongue själv trodde man väl på monster under sängen. Var även livrädd för trappan ner till källaren, å var enda gång som jag samlade mod å tog mej ner för trappjävlen så gick givetvis hydroforhelvetet igång å skrämde skiten ur mej mad var nog nästan 10 innan jag fattade att de inte var nån fara tongue

En polare hade en kort relation me en brud som var tvär säker på att alla öar flöt omkring i sjön/på havet, hon var väl 15 då kanske big_smile

Kom på en annan grej ang dumma grejer folk trott på, satt i bibblan i skolan en dag, brudarna vid bordet jämte vårt hittar en artikel om den första månlandningen och utbrister "- Men tänk vad förvånade de måste blivit när de tittade ner på jorden och såg att den var rund..." förutsätter att jorden e platt eller? blev bara för mycket när hennes kompisar instämmer helt me henns resonemang... *SUCK*

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Svindåre
1 433 Inlägg
12 juli 2008
Trodde att Rowan atkinson var svensk (Mr bean alltså), vart skitbesviken när jag fick reda på att han kom från england...! smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

194 Inlägg
12 juli 2008
pumpan skrev:
när jag var liten kommer jag ihåg att det bara fanns 12 länder på hela jorden:P lite kul att de va just 12 hahahah:P

Hehe, den trodde jag med på! smile

Vet dock en kompis lillasyster som vart ilurad att hästar heter Ridko, Oj vad folk skrattade åt henne när hon diskuterade och försökte övetala dom att det hette Ridko!

Fotograf
1 319 Inlägg
12 juli 2008
Mackanol skrev:
trodde på "källartrollet" som min far lurade i mig att det fanns nåt som hette.

källar trolle är väll en hembränningsapparat big_smile

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

* Klåpare
1 718 Inlägg
12 juli 2008
fredda_king skrev:
Mackanol skrev:
trodde på "källartrollet" som min far lurade i mig att det fanns nåt som hette.

källar trolle är väll en hembränningsapparat big_smile

lol lol

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Down n`out
514 Inlägg
12 juli 2008
Corpze skrev:
trodde att vulkan hette bullkan och var ju naturligtvis MER än sugen på att omgående besöka närmsta bullkan

hah de trodde ja me xD

Down n`out

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
13 juli 2008
haha jag trodde att alla var lika inför lagen, vad dum jag var ,har man bara flis och kontakter så klarar man sig det vet jag nu hehe

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 juli 2008
Källargubben i skolan såklart wink Sen att man fick kramp när man babade direkt efter maten.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 juli 2008
Corpze skrev:
när vi ändå är inne på lite annorlunda felsägningar kan jag tillägga att gräsklipparen var minsann en plippesin! och flygplan totoy! förstår inte än idag hur jag kom fram till det smile haha

HAHAHAH!!! Den var kanonbra! lol

Lite OT, men kul:
Apropå lite felsägningar när man är liten, syrran hade en massa konstiga ord för sig.
Hon sa brattemi till batteri, shishashasha till disktrasa, sen om hon höll på att ramla hojtade hon DATTU DATTU!!!
JAg å andra sidan var tråkig. Det ENDA ordet jag inte var hundra på så var det kyrka, eller på värmländska,körka. Jag sa Schörka! Så kul var jag då.
Sen att jag svor som en borstbindare från det jag var tre och ett halvt, men det gör jag iofs nu med.
Tett mamma skatjäveln höpp över vägen.. B.la.. roll
Men det kanske vore kul med en annan tråd om just felsägningar? tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Körv
3 535 Inlägg
13 juli 2008
Irmscher Vectra skrev:
Corpze skrev:
när vi ändå är inne på lite annorlunda felsägningar kan jag tillägga att gräsklipparen var minsann en plippesin! och flygplan totoy! förstår inte än idag hur jag kom fram till det smile haha

Lite OT, men kul:
Apropå lite felsägningar när man är liten, syrran hade en massa konstiga ord för sig.
Hon sa brattemi till batteri, shishashasha till disktrasa, sen om hon höll på att ramla hojtade hon DATTU DATTU!!!
JAg å andra sidan var tråkig. Det ENDA ordet jag inte var hundra på så var det kyrka, eller på värmländska,körka. Jag sa Schörka! Så kul var jag då.
Sen att jag svor som en borstbindare från det jag var tre och ett halvt, men det gör jag iofs nu med.

Hahaha..Värmland är för härligt!

Truckdriving Man

343 Inlägg
13 juli 2008
Såg på motorsågsmasakern när jag var liten så jag trodde att han befann sig överallt i huset där mamma och pappa inte befann sig. Förklarar varför jag sov mellan dom tills jag var 8-9 år. ^^, Värst var det att gå ner i källaren för där var det skåp fulla med spindlar och mördare. :#

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 juli 2008
decib3L skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Corpze skrev:

Lite OT, men kul:

Hahaha..Värmland är för härligt!

Klart dä ä.. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

982 Inlägg
13 juli 2008
Att volvo var bra bilar smile

German Engineering
9 083 Inlägg
13 juli 2008
Jag trodde førut på att det fanns monster under sængen så jag hoppade alltid upp på sængen tongue Trodde också att spøken skulle komma fram och skræmmas i mørkret tongue

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

96 Inlägg
13 juli 2008
Trodde Hästar var "killar" och kor "tjejer" och att de alltså var samma ras...

Trodde hundar "klubbade" via, toppen av,  svansen. Vad skulle de annars med svans till, perfekt att
kunna "klubba" runt ett hörn ju...

2 283 Inlägg
13 juli 2008
Trodde att en kille i skolan som fick sin hand sönder mald och sen bar protes kunde lyfta hela skolan för en person sa det till mig.

R.I.P. Michael Jackson!

Avstängd
89 Inlägg
14 juli 2008
haha. när jag var liten trodde jag att min mamma hade fött min pappa, så tyckte jag det var jättekonstigt att han var äldre än morsan, och att jag då växte så jävla långsamt.. kommer t.o.m ihåg att jag frågade mamma tusen gånger hur pappa föddes..

sen trodde jag att slängda ölburkar på marken innehöll dynamiter, för att min morsa sa det neutral
hmm .

195 Inlägg
15 juli 2008
Hade en hel del dumheter för mej när jag var liten, jag trodde bland annat att hastighetsmätaren i bilen skulle gå sönder när man kom upp i toppfart, eftersom jag hade sett det i en Tom & Jerry-film.

Sen var jag alltid skitskraj när vi skulle åka på en Silja-färja eller liknande, eftersom jag alltid trodde att vi skulle köra i vattnet, särskilt med tanke på "varning för kaj"-skylten. lol
Senast redigerat av Explosiv_Tomte (21 juli 2008)

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?

Sök