4054
Sök

xbox kylfläkten, Help...

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSH … EOtP9ZtSz0

Ska köpa en fläkt imorron och undrar över om det är de ända jag behöver för att få dit den? för ja har inte fattat hur man monterar den... ? någon som vet ?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

155 Inlägg
24 augusti 2008
ExXtr3me skrev:
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h000022bCrs53?ProductID=gmzD4QFHcPUAAAEWpiR5YrQY&CatalogCategoryID=g_nD4QFHjgQAAAEOtP9ZtSz0

Ska köpa en fläkt imorron och undrar över om det är de ända jag behöver för att få dit den? för ja har inte fattat hur man monterar den... ? någon som vet ?

det är nog bara att du trycker dit den, ska inte vara nått annat tycker ja=)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
Jo, Men ja kollade lite snabbt på den innan ja gick till tjejen. och ja förstod inte vart den skulle sitta.. för de finns bara en plats ledig och det hålet är litet...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

2 Inlägg
24 augusti 2008
jag tror du bara klickar på den på baksidan, har för mig det iallafall

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
okej, i vilket av uttagen ? tongue xD har bara en ledig och den ser inte ut som den på xboxen tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

155 Inlägg
24 augusti 2008
ExXtr3me skrev:
okej, i vilket av uttagen ? tongue xD har bara en ledig och den ser inte ut som den på xboxen tongue

du klicka bara på den på baksidan över fläktarna och strömuttaget:)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
Sunnmo skrev:
ExXtr3me skrev:

du klicka bara på den på baksidan över fläktarna och strömuttaget:)

okej okej, tack såå mycket big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

VW-nörd?
4 332 Inlägg
25 augusti 2008
Lämna tillbaka dem på öppet köp så fort som möjligt. De kyler inget och har tom hört att de skadar konsollen.

C(^^,)
453 Inlägg
25 augusti 2008
Hur kan man vilja ha sånt!!   yikes
Bytt ut min fläkt inuti boxen till vanlig pc fläkt för den väsnas så satans mycket!   wink

VW-nörd?
4 332 Inlägg
25 augusti 2008
HKS skrev:
Hur kan man vilja ha sånt!!   yikes
Bytt ut min fläkt inuti boxen till vanlig pc fläkt för den väsnas så satans mycket!   wink

Antar du menar xbox1...

Sök