3642
Sök

The fast and the furious 4

volvoraggare
4 776 Inlägg
17 februari 2008
#41
alla tre filmer är grymma ju undrar om man får vara med i nästa film me 240:an

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

645 Inlägg
17 februari 2008
#42
Calle bromsskiva skrev:
haha filmerna är mer roliga att se på än nånting annat, synd bara att folk verkligen tror att det dom gör är verklighet haha kul att han sckikar i launch control i typ 90 å sen bbär det i väg som fan det är humor det då vet man vad det är för grejer. som dom tidigare sa detaljerna är viktiga. vem fan har en lucka i ggolvet på enbil då? å fan vad lägligt att den skulle lossna öö troligt. finns grymt mycke bättre bil filmer fast knappast lika roliga
Han skickar väl ändå i lustgasen o inte launch control i 90? tongue

47 Inlägg
17 februari 2008
#43
Quantic skrev:
Calle bromsskiva skrev:
haha filmerna är mer roliga att se på än nånting annat, synd bara att folk verkligen tror att det dom gör är verklighet haha kul att han sckikar i launch control i typ 90 å sen bbär det i väg som fan det är humor det då vet man vad det är för grejer. som dom tidigare sa detaljerna är viktiga. vem fan har en lucka i ggolvet på enbil då? å fan vad lägligt att den skulle lossna öö troligt. finns grymt mycke bättre bil filmer fast knappast lika roliga
Han skickar väl ändå i lustgasen o inte launch control i 90? tongue
nej annars hade han ju inte vart upp till varv stoppen i typ 5sec? å sen dra som fan utan att växla. massa sånna grejer om man tittar litte mer. länge sen jag såg den nu, men som sackt så är det film å underhållande å alla filmer är överdrivna det är ju så det är, är man ute efter renfakta så får man gå på faktaprogram tongue

50 Inlägg
2 september 2008
#44
finns de någon officiell datum när de kommer till sverige? kommer bli så sjukt bra eller a hoppas jag i alla fall big_smile

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen

26 Inlägg
2 september 2008
#45
Takashi skrev:
Undrar också varför alla tycker att Tokyo Drift är dålig, enligt mig är alla 3 filmerna grymt bra! big_smile

Kommer bli riktigt nice med The Fast and The Furious 4, synd bara att den släpps i Juni 2009.. neutral
haha du menar 4 fast 4 furious tongue


Mästare
2 947 Inlägg
2 september 2008
#46
henrik350 skrev:
Takashi skrev:
Undrar också varför alla tycker att Tokyo Drift är dålig, enligt mig är alla 3 filmerna grymt bra! big_smile

Kommer bli riktigt nice med The Fast and The Furious 4, synd bara att den släpps i Juni 2009.. neutral
haha du menar 4 fast 4 furious tongue
Ska den heta det?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

1 754 Inlägg
2 september 2008
#47
KimVsWorld skrev:
henrik350 skrev:
Takashi skrev:
Undrar också varför alla tycker att Tokyo Drift är dålig, enligt mig är alla 3 filmerna grymt bra! big_smile

Kommer bli riktigt nice med The Fast and The Furious 4, synd bara att den släpps i Juni 2009.. neutral
haha du menar 4 fast 4 furious tongue
Ska den heta det?
Men nej, såklart inte! lol

Den heter "Fast & Furious".
Senast redigerat av Holiace (2 september 2008)

Jag kan inget om allt.

1 120 Inlägg
2 september 2008
#48
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (2 september 2008)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

216 Inlägg
2 september 2008
#49
trean har skitbra intro men de tråkiga med trean är att den inte har nåt å göra med dom två andra förutom sista minuten

va skiljer en mekaniker från en amatör?
jo mekanikern har en ren overall


Sök