3004
Sök

Bilder: VSCM Grand Finale

Neerd
1 596 Inlägg
8 september 2008
Mackanol skrev:
alex_side skrev:
fan ingen som fotade den gröna omegan som stod längst ner i hörnet xD??

hehe, du menar avspärrningen wink

hahahah jaa jo precis den jag menar big_smile såg allt lite folk som stod o glodde på den med haha xD

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

2 079 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
alex_side skrev:
Mackanol skrev:
alex_side skrev:
fan ingen som fotade den gröna omegan som stod längst ner i hörnet xD??

hehe, du menar avspärrningen wink

hahahah jaa jo precis den jag menar big_smile såg allt lite folk som stod o glodde på den med haha xD

jodå, visst var där folk som kollade, mest intressant verkade det vara med någon buckla du hade i bilen, höger bak... tongue men som sagt kolla i bakgrunden på vissa bilder på finns den gröna "megan" md där wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Neerd
1 596 Inlägg
8 september 2008
jaa höger bak dörr=D ngn jävla idiot som smällt dörren in där:( var lacksläpp o skit men försökte fylla i det lite snyggt.. ajaaa ahhah skitbil=D men jävla fina bilder du hade tagit=D

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

2 079 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
alex_side skrev:
jaa höger bak dörr=D ngn jävla idiot som smällt dörren in där:( var lacksläpp o skit men försökte fylla i det lite snyggt.. ajaaa ahhah skitbil=D men jävla fina bilder du hade tagit=D

aj fan, lät inget bra det ju, hehe, tack tack

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Air Traffic Control Officer
65 Inlägg
9 september 2008
Mackanol skrev:
ATCO skrev:
big_smile Wow tack. 3 bilder på min! smile Får jag ta dem till min sida? Foto: Mackanol antar jag?

Javisst, Blev fler än bara 3 wink men ta du dom bara

Så ja! Snodda! tongue Tack än en gång!

2 079 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
ATCO skrev:
Mackanol skrev:
ATCO skrev:
big_smile Wow tack. 3 bilder på min! smile Får jag ta dem till min sida? Foto: Mackanol antar jag?

Javisst, Blev fler än bara 3 wink men ta du dom bara

Så ja! Snodda! tongue Tack än en gång!

Hehe, lugnt  wink

Sök