3202
Sök

avskärmning till v70r -98

49 Inlägg
15 september 2008
Trådstartare
hejsan, ingen som har eller vill göra en ritning med mått på en avskärmning ? tycker det är onödigt att köpa ett för 800:- på bsr när man kan ringa till lokala skolan så fixar dom det gratis wink

1 079 Inlägg
15 september 2008
Gör en själv! Mät lite bara.

49 Inlägg
15 september 2008
Trådstartare
tänkte om någon hade lite siffror så hade man ju sluppigt mäta big_smile tänkte det skulle bli lite vinter projekt på den men man kunde ju smygbörjat lite tongue är inte så länge till avställningen är beställd big_smile

Norrlänning
1 453 Inlägg
15 september 2008
streetlab skrev:
tänkte om någon hade lite siffror så hade man ju sluppigt mäta big_smile tänkte det skulle bli lite vinter projekt på den men man kunde ju smygbörjat lite tongue är inte så länge till avställningen är beställd big_smile

varför ska du ställa av den för ?`

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Reservdansk
6 271 Inlägg
15 september 2008
Ellertz skrev:
streetlab skrev:

Finbilen, du vet. cool

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Norrlänning
1 453 Inlägg
15 september 2008
TurbOla skrev:
Ellertz skrev:
streetlab skrev:

Finbilen, du vet. cool

En volvo V70 ? roll

- Har du champagne?

5 089 Inlägg
15 september 2008
Ellertz skrev:
TurbOla skrev:
Ellertz skrev:

Finbilen, du vet. cool

En volvo V70 ? roll

Du vet hur hans\hennes bil ser ut förmodar jag? du vet vissa bryr sig om sina bilar.. Eller är det hata volvo kriget du försöker starta?

\Lindgren

49 Inlägg
15 september 2008
Trådstartare
nja fin och fin är den ju inte redigt (enligt mig) men har ändå en andra bil så jag tänkte jag skulle fixa v70n precis som jag vill ha den tongue tycker att BSR har rätt överdrivet pris på deras avskärmningar 900riksdaler för lite plåt och skruv

Reservdansk
6 271 Inlägg
15 september 2008
En V70R är alltid värd finbehandling, då det inte finns hur många såna som helst. wink

Men jag håller med om att gå ut och mäta själv, det är 5 minuters jobb med en tumstock eller måttband och ett papper och en penna. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Norrlänning
1 453 Inlägg
16 september 2008
FLindgren skrev:
Ellertz skrev:
TurbOla skrev:

Finbilen, du vet. cool

En volvo V70 ? roll

Du vet hur hans\hennes bil ser ut förmodar jag? du vet vissa bryr sig om sina bilar.. Eller är det hata volvo kriget du försöker starta?

haha ja gillar volvo..  smile Men ja tycker ändå de är lite overkill att ställa av en V70? För enligt mig är det en "vanlig bil"... Skulle han/hon haft en ferrari skulle ja också ställt av den, men en volvo...

- Har du champagne?

Sök