Gillar idén fast skulle nog inte föreslå en limo eller en buss som bas ta helre nån sedan eller en kombi bil här är ett exempel som jag ritat själv tog bilden från Izual och ritade nått eget baserat på en 945 det mesta är ändrat med däcken har inte flyttat på sig så du kan se hu "lång" man kan göra en vanlig standard bil
kommer nog att göra en batman bil i framtiden gillar vipens motor och palnerade att göra ett projekt med den involerad så en komps gav mig förslaget en batman bil. vilket tog en tillbaka till ens barndom då ma så the adventure of batman and robin på 4:an och funderade ja varför inte det borde gå men jag vill inte ha den så lång blir bara jobbig att köra då så hmm kanske en kombi åå ja du ser min första skiss på den ska nog göra en ny på vanligt papper det är lättare men skulle behöva nått bra bilförsla hälst bakhjulsdrivet och kombi så har man en bra grund att bygga på kom med förslag
Skulle nog inte köpa en viper och såga sönder till att börja med. Känns lite bättre att ta nån "billigare och sämre bil" för att sedan byta motor kanske
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
inte lång nog plus vill inte kappa och bygga om en viper gillar den modelen för myckert .... möjligt vis dom nya srt 10 å den generation 3 varianterna.
För dom har förstört viperns sköna linjer men det spelar ingen roll det är ju en senare fråga ändå ska ju inte börja med den försen man har ekonomi till att bygga den.
men det vore roligare att bygga den från nått helt anat ta nått fult och göra nått grymt av den istället för att ta nått grymt coolt som vipern och göra den minst lika cool samt så skulle nog inte många gillar att jag styckar upp en viper för att göra en batman bil =P
Inte för det hör till direkt kanske, MEN jag hade den batmobilen du vill bygga, som leksak när jag var liten.. Hur ska du få till så hytten förvandlas till ett "plan"?
hehe nja den biten lär jag nog få lämna ut funderade dock på om jag skulle ha nått annnat fornon därbak kankse en hoj eller en liten jetski som är en del av inredningen man har ju varken bruce waynes tillgångar eller prylar så man får kanske komma på en egen version eller nått men flygplan lär nog inte hända hoj,jetski eller kankse så ska den delas å bli två fordon kom med förslag =P
Har för mig att någon byggde en batmobile av en Cadillac (70talare).
Det är ju bara lite löjligt enligt mig. Man måste ju ha mycket mer fart och fläkt (den ska ju vara bra snabbare än det mesta, det är ju FOER FAN en Batmobile .).
hehe ja precis fast kanske inte nödvändigtvis så myckert kraft som den där stockholmarens med jetdrift 450 till ja typ 600 häst borde räcka 250 eller 300 känns ju lite futtigt och cadillacen har väll env8:a ja gillar man ljudet så är väll det okej men jag hade tänkt mig en v10 med ca 500 hästar eller så kanske mer har inte bestämt mig.