HaveUSeenMyS14 skrev:min flickvän Duckiie här på garaget kör lastbil, men ge fan i!
Najs skrev:hur vänligt är de här på garaget...?man brukar ju kunna möta en o annan godbit som kör lastbil på vägarna ibland om ni förstår va ja menar
caromania skrev:Najs skrev:hur vänligt är de här på garaget...?man brukar ju kunna möta en o annan godbit som kör lastbil på vägarna ibland om ni förstår va ja menar Hur vänligt det är vet jag inte, men jag såg en Delicatobil idag. Den skäggige killen som körde ville inte stanna fastän jag vinkade.
JapMax skrev:Ibland ser man riktiga pärlor i långtradarna, det är fan hett Det hör väl inte till de vanligaste, men när de händer blir jag fan imponerad!
Mortalis skrev:JapMax skrev:Ibland ser man riktiga pärlor i långtradarna, det är fan hett Det hör väl inte till de vanligaste, men när de händer blir jag fan imponerad!För att vrida på ratten tillhör det mest komplicerade i dagens samhälle som bara killar klarar av?
dieselknackare skrev:Mortalis skrev:JapMax skrev:Ibland ser man riktiga pärlor i långtradarna, det är fan hett Det hör väl inte till de vanligaste, men när de händer blir jag fan imponerad!För att vrida på ratten tillhör det mest komplicerade i dagens samhälle som bara killar klarar av? Man gör ju lite mer än å vrider på ratten!Det gör jag iaf!!