Har ju hjälpt Johanna med hennes första bil o första stylingbygge. Har vart ute o tagit lite bilder i helgen. Här e några. Vi e ju bara amatörer med kameran men försökte lite. Finns några till på min sida. Ska lägga upp lite mer sen oxå. Lägg gärna lite kommentarer o röster på bilen
Tackar... ja nätet och lysena framljusen ska bytas. Har testat med svartnät. Ser inte heller bra ut. Ska se om vi ska ha ett mest större hål i istället.
Som sagt nätet i fronten ska bytas... Det lutar åt svart med större maskor... Har testat med likadant som sitter i nu fast svart. Det ser inte heller bra ut.
Åter igen, hålet i fronten är inte så mkt att göra åt om man inte vill plasta om den så är det ju inte djupare än det e när man får delarna. Vi ska som sagt testa med andra nät. Lika finmaskigt SVART nät syns knappt. Det ser bara ut att vara tomt då ser inte heller bra ut. Har testat med det.
Men vi väntar på nya lysen o lite sånt så vi ska fixa annan look på nätet för det verkar vara det störa irritations ämnet
Ang. färgen så kallar vi den Orange Dream... egen mix men inspirerad av Ford Focus ST som ses här
Har lagt in lite nya bilds på bilen. Den e dock lite smutsig. Är ju ingen proffs fotograf heller men kika gärna... och lägg en kommentar. Har bytt ut nätet nu oxå som vi haft uppe på diskussion Här e ett par bilder. Ska lägga upp fler imorn.
En kompis plåtade med en lite bättre kamera oxå så vi får se om det blev några bra shots där oxå. Kommer fler bilder inom kort
Trevligt Trodde du la av med bilarna efter allt tjöt om att du fuskbygger o blabla! Kul att se att du fortsätter. Gillar dina/era bilar! Fotona var heeelt okej med! Är det nån motor i denne MeSoBitchy´n då ??
Trevligt Trodde du la av med bilarna efter allt tjöt om att du fuskbygger o blabla! Kul att se att du fortsätter. Gillar dina/era bilar! Fotona var heeelt okej med! Är det nån motor i denne MeSoBitchy´n då ??
Jag har nog slutat för egen del. Känns som jag e trött på bilarna o bilfolket... iaf här i Nybro/Kalmar. Man ska stå ut med allt skit folk snackar o så fort man öppnar munnen själv så ska man få stryk. Rätt trist. Men jag har ju byggt denna åt Johannie O den e väl rätt så okej hittills. Låter bilderna tala jag tycker hon o gänget gjort ett bra jobb.
Nee det e ingen ball motor i den Men vem vet, kanske kommer nåt i vinter Får se om hon e sugen på mer mos under huvuen.