4721
Sök

lackerare i närheten av varberg

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
jag behöver hjälp med att hitta en lackeringsfirma i närheten av varberg.
tanken är att jag ska lacka om hela bilen, men vill gärna veta vilka det finns att välja mellan.
om ni nu har varit hos en lackeringsfirma i närheten av varberg så får ni gärna skriva vad ni tyckte om just den firman (resultat, kundkontakt, pris)
tack på förhand // Tony

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
30 oktober 2008
Kolla efter lackerare i telefonboken eller Eniro.se. Måste ju finnas massor i varberg.

2 564 Inlägg
30 oktober 2008
-Tonkan- skrev:
tanken är att jag ska lacka om hela bilen, men vill gärna veta vilka det finns att välja mellan.
om ni nu har varit hos en lackeringsfirma i närheten av varberg så får ni gärna skriva vad ni tyckte om just den firman (resultat, kundkontakt, pris)
tack på förhand // Tony

jag är lackarare.. håller till i göteborg.. är kanske inte så nära.. men va vet jag..

pm:A mig om du vill ha mer info..

MVH

Mikael

tack till:
www.MBSCA.com

4 767 Inlägg
30 oktober 2008
-Tonkan- skrev:
tack på förhand // Tony

Några mil från Varberg men jag kan starkt rekommendera PaintWorX, han har nyss lackat min bil. Grymt duktig! www.paintworx.se

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

2 283 Inlägg
31 oktober 2008
Patrik heter en som bor i Laholm, lackerade mitt kjolpaket till audin och hela en polares corrado.
Skitgrymt resultat med ruggigt bra pris.
Detta är en Firma.

PMa om du vill ha nummer.

R.I.P. Michael Jackson!

Sök