150:-?? Så lite vart då? sr1.se kostar fan 1000:- första 2 åren sen 1000 kr / år Sen tillkommer driftkostnader för webbserver och tjänsten ifrån arise som länkar till webbservern...
chrizz skrev:
en .se kan vem som helst köpa för 150kr.
nåja, det är bara en i mängden i mina ögon, och den lär inte göra nån skillnad, precis som alla andra
150:-?? Så lite vart då? sr1.se kostar fan 1000:- första 2 åren sen 1000 kr / år Sen tillkommer driftkostnader för webbserver och tjänsten ifrån arise som länkar till webbservern...
chrizz skrev:
nåja, det är bara en i mängden i mina ögon, och den lär inte göra nån skillnad, precis som alla andra
Domännamnet kostar runt 150kr per år. Kolla loopia.se t.ex. eller crystone.se.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kom igen nu. Råoljan kommer att vara slut runt år 2015-2020. Förväntar ni er verkligen att bensinpriset ska sjunka? Räkna med att soppan kostar 20 kr/l inom en snar framtid och sen kommer det att fortsätta öka. Glädj er åt att ni tillhör den sista generationen som får köra snabba bensinbilar över huvud taget
Bensinpriset lär ju inte sjunka, utan snarare öka... men det betyder ju inte att bensinen skulle behöva bli så mycket dyrare om vi inte behövde betala 7 kr i skatt för bensinen som kostar 11kr... alltså kostar bensinen 4kr/l och det kan få öka, men fanimej inte skatten...
chrizz skrev:
Vanlig .com domän kan man få för ca 7-8 dollar. .se är något dyrare men 1000 spänn?
Hosting i USA kostar några hundralappar om månaden...jag betalar ca 60 spänn i månaden