26 november 2008
Trådstartare
pontan36 skrev:
TurboWille skrev:
Så ja! Ingen mer M47 låda i min bil igen.. Nu rasa skiten mitt i rusningen på årstalänken idag! Efter ett litet testande kom ja alla fall på att de gick att köra hjälpligt på fyran hem
Men de lät ju som att någon kastat i två nävar muttrar i lådan haha!
Jaja, då har man ju fått reda på vad man ska göra i helgen alla fall.. Men nu åker m46p:an i från glt:n!
Inga fler crapiga m47 i min bil.. hmm!
Men den ska väl passa rakt i va? Tänkte ifall den är längre (pga elfemman) än m47an?
Äh, annars får man väl plocka kardan o hela skiten.. Den är ju endå lite grövre på glt:n
Tack för alla tips!
Det är nog fan tidernas bästa bilforum det här alltså.. Finns alltid någon här som svarar om man undrar något!
Helt rätt så behöver du första kardanaxeln då m46 är längre vilket medför att du behöver en kortare axel.
Misstänkte nästan det, men det spelar inte så stor roll! Ligger man endå där under o simmar ryggsimm i snön kan man ju lika gärna passa på att plocka ner hela kardan.. Sitter ju grövre kardanen på glt:n också, så de e väl bara bra.
Men man får väl skylla sig själv endå.. Den har väl fått gå rätt hårt nu sen det började snöa
Får väl hålla tummarna för att den lådan håller tills i vår alla fall nu! Den käkar ju växelådor
Är fjärde lådan nu. Förra ägaren körde sönder 3 lådor.. Haha!
Dansgolv är till för dom som inte har råd att supa i baren..