4302
Sök

Solfilm från Scstyling.com, någon som provat den färdigskurna???

7 Inlägg
3 december 2008
Trådstartare
Jag undrar alltså om någon har provat solfilmen Scstyling.com, deras färdigskurna Solfilm Pre Cut?? står att den är färdigskuren & ska vara samma typ av film som "proffsen" använder! så skriv gärna om ni har provat den elr vet någon som har provat!?

mvh Stefan

DFFL
9 020 Inlägg
3 december 2008
Gör det ordentligt om det är M3:an som ska ha solfilm och låt ett proffs göra det.
Halvtaskig solfilm ser ut som fan på en gammal 740, gissa hur det ser ut på din bil.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 Inlägg
3 december 2008
Trådstartare
Mmm det är ju inge roligt om det inte blir bra! kanske får bli en proffs toning iaf..

457 Inlägg
3 december 2008
Jag har inte provat där ifrån, jag har köpt på ett annat ställe men det är precis samma märke! Jag tycker det ser riktigt bra ut för att ha gjort det själv. Riktigt nöjd, du ser knappt skillnaden, lite men inte mycket. 1700 istället för 4000? Du väljer själv! smile

807 Inlägg
6 december 2008
Jag köpte färdigskuret till gamla bilen o det blev sådär... tänk såhär oxå, om du gör nåt fel o ska köpa in nytt igen så blir kostnaden 3400kr. Lika bra o lämna in o få det gjort ordentligt...

I'd rather die like a man, than live like a coward

when ever - were ever
513 Inlägg
6 december 2008
Montera solfilm e en konst som tyvärr inte alla behärskar. Tvekar du så lämna in den i stället. Kan va värt dom kronorna smile

Som sagt tidigare, finns inget vidrigare än dåligt monterad solfilm

Sök