3049
Sök

Billjud för en nybörjare

34 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
hejsan, jag är helt ny inom billjud.

Jag har tröttnat på de enda två oginalhögtalarna i framdörrarna och den gamla stereon utan fungerande display.neutral

Jag har funderingar på att skaffa fyra högtalare till dörrarna i första hand och en ny stereo, senare baslåda och slutsteg eventuellt.smile

Nu är de så att jag inte kan någonting om det ena eller det andra när det gäller ljudet:/

Vilka grejer är det som kan passa en students plånbok i början? Någorlunda billigt men ändå suveränt ljud är ett solklart krav!

Kom med gärna med tips smile

I brist på annat :)
526 Inlägg
8 december 2008
Har en baslåda + slutsteg till salu efter jul som passar en students plånbok smile

Det SKA gå!
434 Inlägg
8 december 2008
Det finns väl en heldel fina paket som skulle matcha en students plånbok ? behöver ju inte direkt vara något värsting paket för att det ska spela bra smile Man måste ju börja nånstanns. wink

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

Larmtekniker
307 Inlägg
8 december 2008
Köpte mig en Kenwood Spelare som tar ipod å massa tjafs å en 12" mutant med steg för 3400.
Dock hade jag högtalare till övriga bilen sedan innan. men spelar helt ok faktiskt

/Wångstedt

/ Wången

430 Inlägg
8 december 2008
kolla på brl el mds å köp det paketet som passar dig å din plånbok...då får du cd+4st högtalare, spelar helt ok för vanlig lyssning...sen kan du fortsätta å bygga ut när plånboken tillåter...med slutsteg/baslådor osv...

Mopar or no car!

Sök