Sweeman skrev:
airflow skrev:
Volvo__Mannen skrev:
kan inte annat än hålla med, kantig 80-talsdesign när den är som bäst!
Tur att ni inte har så höga krav på design iaf, livet blir så mycket lättare då tydligen
och du verkar inte ha sånt högt krav på hur din bil ser ut heller, du hatar 740, förmodligen pga alla raggare ute på vägarna som ska dunka musik osv.. men likt förbannat ser din bil ut som en jävla fjortisraggar bill!! lackade vindavvisare, nerknuffad regskylt, gula dimljus, tonade bakljus! sen vill du ha TIPS på hur du kan göra fronten snyggare? är inte det att säga emot allt du har sagt i denna tråd?? om det nu inte går att göra en 740 fin så lär du väll ändå ge fan i att peta på bilen och spara ihop pengar till din saab istället!
Okej, gulligt av dig
om du vill får du gärna komma hem till mig o samla in lite ny info, Så här efteråt gjorde jag bilen helt original utan kjolar eller vita blinkers, inget sådant. Nu idag är det 940-front m.m på den.. Så allt det där du skrev nyss stämmer inte för 5 öre. Så i nuläget är bilen inte ens stylad, dvs. ful som satan.
Och nu undrar ni säkert, varför har jag en 740? Jo jag fick den till ett vrakpris och då bilen är helt rostfri och fin i lacken och 16v motorn så slog jag till eftersom man kan sälja den dyrare, fast nu efteråt ångrar jag att jag köpte skiten för jag har aldrig varit med om nåt liknande, lagar men en sak så går nåt annat sönder, o så håller det på. Nu är jag upp i över 14.000 kr i reparationer på mindre än ett halvår, och då har jag ändå lagat allting själv utan att lämna in nåt. Så lite anledning har jag nog o tycka illa om containern.
Edit. Jag kom visst på hur man kan göra fronten snygg på en 740, man slänger den åt helvete o sätter dit en 940 front, problemet löst. Bara resten kvar.
Senast redigerat av airflow (14 december 2008)
Jag har rätt i vad jag än säger.