Efter lite om och men börjar jag få haj på detta med att lägga upp bilder på forum:p
Så många säger"lägg allt i en tråd m.m."
Så nu gör jag det.....
vill även ta bort gamla trådar,men hittar inte på hur jag gör det,men så fort jag kan så....
bilen började som ett renoveringsprojet som jag köpte och skulle göra original,men det sket jag i efter ett tag.
Jag skall bygga min Porsche som jag vill ha den, och i vår GARANTERAR jag att ni har inte sett ngt liknande.....
Kan tyvärr inte lämna ut för mycket info,men som en teaser kan jag säga följande...
1# Hotrod stuk
2# 22" bak 19" fram
3# 30 år gammal bil som skall kännas ny och modern....
Är ni nyfikna,eller om ni har förslag,kom igen!
mvh
Lackeraren i Mariefred
Annons kortet på blocket när jag köpte den...när jag köpte bilen var inredningen i hemskt skick...knäckt o skuren överallt!För att inte tala om alla möss som levt i den under 5 års tid då den har stått i en grisstall....Bilen när den var som värst... Allt är utrivet och grundlig städning utfördes Fick byta ut ALL inredning och Sanerings arbetet har tagit 2år...ljudisolering har nu utförts,4 mm asfaltsplattor och sedan 1 cm tjock matta på det....färdig resultat,allt från ratt till tak är utbytt.... Synd bara att allt skall göras om nu! Nu blir det värre saker!)Bilen i sin helhet dagen den åkte ifrån mig för att få sin "extreme makeover"...Panorama tak i glas blir det....Strosek breddning med vissa modifieringar gjorda...En av 3 vingar prövas ut.... På bild med vinge är byggmästaren sj,Johan. Även Newman här på garaget står o ser ut....)en liten sneakpeak på vad som väntar....