2398
Sök

USAporschen.se seriösa ?

16 Inlägg
8 januari 2009
Pikey skrev:
Ser ut som de flesta fordon de säljer är krockade.

Ja, helt riktigt, många av bilarna är krockade. Dessa köps från försäkringsauktioner och sedan säljs vidare, är det något olagligt med det? Blir jag mindre seriös för att jag säljer krockade bilar?

2 283 Inlägg
8 januari 2009
HyperSonica skrev:
Natan skrev:
Om Du Nu Känner Mig Och Min Familj Och Känner Dig "lurad" Varför Skriver Du Det Här?!

Kan Du Svara I Telfonen När Jag Ringer!!!

med tanke på hur du skriver så är jag ytterst tveksam på om du är grundare till nånting...
svårt o ta en seriöst typ :S

Är Caps lock nedtryckt blir det så

R.I.P. Michael Jackson!

133 Inlägg
8 januari 2009
Natan skrev:
Pikey skrev:
Ser ut som de flesta fordon de säljer är krockade.

Ja, helt riktigt, många av bilarna är krockade. Dessa köps från försäkringsauktioner och sedan säljs vidare, är det något olagligt med det? Blir jag mindre seriös för att jag säljer krockade bilar?

Nope!

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

4 Inlägg
8 januari 2009
kaxxen skrev:
262turbo skrev:
GuardsRed911 skrev:

Du borde själv leta advokat och inte sitta här och göra det värre för dig själv och oss andra. Förtal. Som jag sa STENE i gLasHus.

nu börjar det bli riktigt rörigt? var du inte polare med "natan" nyss?.. eller har jag fel?

skitsamma big_smile  det är ren troll underhållning här smile

Ops, jag blandar INTE ihop dom som personer men namnen är ju skrämmande lika på forumet..

Mitt fel.

16 Inlägg
8 januari 2009
Pikey skrev:
HyperSonica skrev:
Natan skrev:
Om Du Nu Känner Mig Och Min Familj Och Känner Dig "lurad" Varför Skriver Du Det Här?!

Kan Du Svara I Telfonen När Jag Ringer!!!

med tanke på hur du skriver så är jag ytterst tveksam på om du är grundare till nånting...
svårt o ta en seriöst typ :S

Är Caps lock nedtryckt blir det så

Tyckte också att det inte riktigt blev som jag tänkt... fattade inte att Caps Lock skulle vara felet...

4 Inlägg
8 januari 2009
vad tyst det blev? :S

16 Inlägg
8 januari 2009
Ok, så uppenbarligen är inte min sida bra nog, den kommer att ändras så fort som möjligt.

Feedback kan vara bra men detta var väl lite i överkant kan jag tycka...

SKÅNING
1 215 Inlägg
8 januari 2009
ja undrar varför? aja nu har ju företaget får reklam iallafall.

Ska nog poppa lite jag med ifall det kommer mer smile

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 januari 2009
vart tog all action & hettsiga påhopp vägen sad *kastar popcorn & hypersonica på tvn*

16 Inlägg
8 januari 2009
Dawe_A skrev:
Tjenixen  har pratat med en kille på USAporschen om import.. är lite sugen på att importera en bil genom dem, har någon här erfarenhet om dem?

Seriösa?  Sköter allt bra etc?

Fakta:

http://www.usaporschen.se/

MVH

Jag vet att jag inte är den som kan övertyga dig om jag är seriös eller inte men om du fortfarande är intresserad och planerar att köpa bil genom mig vill jag att du noga dokumenterar dina erfarenheter här.

En annan sak som jag tänkte på var att du inte skrivit att du skulle betala bilen när denna har skeppats iväg och när bill of landing samt tracking nummer är dig tillhanda? Hur skulle jag kunna lura någon på det viset?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
kaxxen skrev:
vart tog all action & hettsiga påhopp vägen sad *kastar popcorn & hypersonica på tvn*

Undrar jag me.. skulle ju precis börja banda detta för framtida skrattkvällar tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Administratör
11 899 Inlägg
8 januari 2009
Det här verkar snarare något personligt. Inblandade får ta det med varandra istället för i ett öppet forum.

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök