3588
Sök

hjälp ang relation

401 Inlägg
12 januari 2009
orka hålla på sådär,,sätt på henne o kör raka rör..håller med Rquired..man är som man är,,passar det inte just henne så finns det många fler,,du kan ju distrahera dig med någon annan medans du väntar på respons...du kommer inte ha tid att grubbla om hon bryr sig elr inte.haha

o det där med kär,,klart man inte blir kär efter 2 gånger..du kanske bara är förtjust elr nåt..
Senast redigerat av Saab_Diana (12 januari 2009)

2 337 Inlägg
12 januari 2009
Klart man kan bli kär direkt. Jag hävdar med bestämdhet att "vara kär", precis som i princip allt annat, är någonting subjektivt och därmed varierar från person till person. Det går inte att definiera känslan "att vara kär", det är högst personligt vad man tillskriver det.

Därför anser jag att trådskaparen mycket väl kan vara på väg att bli, eller redan vara, kär efter två träffar. Sen är det bara att vara sig själv, det är min filosofi. Annars går man in i någonting utan att vara 100% ärlig och att bygga något på en osanning, det går alltid åt helvete förr eller senare. Tro mig, jag vet smile
Senast redigerat av Sarge (12 januari 2009)

401 Inlägg
12 januari 2009
å andra sidan,,det är väl fan inte jordens undergång om man är kär,,bättre med kärlek än hat va fan  "nä jag blir minsann inte kär föräns efter 100 år och blabla" inget o va stolt över heller

RMR-Crew
478 Inlägg
13 januari 2009
volvo_nicke3 skrev:
bjud hem henne på vin o räker big_smile

Den ultimata hålöppnaren.
Funkar inte det så får man ta fram riktspättet och vaselinet.
Senast redigerat av kawiZz (13 januari 2009)

3 059 Inlägg
13 januari 2009
Men.. det framgår inte i första inlägget.. men känner du henne sedan tidigare och ni har börjat dejta nu eller hadde ni aldrigt träffats innan dessa två dejterna?
I vilket som så låt det gå mer än nån dag mellan messen till henne.. som sagt, om hon verkligen vill så kommer hon höra av sig också.

Själv var jag "kompis" med min tjej i 1 år innan vi blev par och flyttade ihop, nu har det gått 11 år och eget hus o unge o hela köret smile

3 059 Inlägg
13 januari 2009
volvo_nicke3 skrev:
bjud hem henne på vin o räker big_smile

Räker ??

---

Men.. det framgår inte i första inlägget.. men "känner" du henne sedan tidigare och ni har börjat dejta nu eller hadde ni aldrigt träffats innan dessa två dejterna?
I vilket som så låt det gå mer än nån dag mellan messen till henne.. som sagt, om hon verkligen vill så kommer hon höra av sig också.

Själv var jag "kompis" med min tjej i 1 år innan vi blev par och flyttade ihop, nu har det gått 11 år och eget hus o unge o hela köret smile

Sök