3866
Sök

Vad är den dyraste/mest exklusiva bilen du har sett ? blev du besviken när du såg den?

2 126 Inlägg
14 januari 2009
Får nog bli Koenigsegg CCXR (Finns nog inget grymmare motorljud än det på Koenigsegg)

377 Inlägg
14 januari 2009
Ferrari f430, Audi r8 samt lamborghini gallardo, är väl dom jag sett som är av "dyrare" sorten smile skapligt fina bilar!
volvos s80 v8 har jag även sätt + kört, mysig bil för skapliga pengar.
Senast redigerat av Jokk3 (14 januari 2009)

820 Inlägg
14 januari 2009
Såg en jävligt fet Corvette i strömstad i somras när jag jobba där... förövrigt min drömbil:D
Jag blev jävligt imponerad, han gasa lite och jag fick rysningar, underbar!

Förövrigt är den roligaste bilen jag kört är brorsans 850 T5 och där blev jag imponerad så jag är väl ganska novis på detta med "superbilar"  haha tongue
Senast redigerat av Panzar_Audi (14 januari 2009)

Om man säger

876 Inlägg
15 januari 2009
Ferrari Enzo är nog den dyraste jag sett smile Riktigt härligt ljud, annars har jag faktiskt inte sett så många nån F430, 360, Gallardo men det är väldigt sällan sad

Gallardon var en orange som jag såg här i Kristianstad. Någon som vet om det är någon som äger en sån här i närheten?

Med lem
624 Inlägg
15 januari 2009
Koenigsegg är nog det dyraste.. Stod i Båstad under tennisveckan tongue

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

badboy for life
356 Inlägg
15 januari 2009
en buggati veron

leva bör man ändå dör man

237 Inlägg
15 januari 2009
Den dyraste bilen jag sett är nog koenigsegg ccr som låg i diket utanför fabriken i ängelholm tongue det va en rätt härlig syn. Va nån engelsman som provkört och varit för god på gasen i eller efter rondellen, vad jag hörde efteråt iaf.

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]

5 089 Inlägg
15 januari 2009
bugatti, och jag är besviken på alla sportbilar jag ser.. alla står bara stilla..... och skulle dom röra sig så är det tio kilometer under hastigheten...

\Lindgren

2 182 Inlägg
15 januari 2009
Tror den mest dyraste å exklusiva bilen ja sett ä en Cadillac Eldorado Biarritz somstår på MDA Classic cars cool Och nej, vart inte besviken på den smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

V-Power
1 186 Inlägg
15 januari 2009
Inte den dyraste men lätt den mest ovanliga:

Den nya Nissan GTR, fick se och höra han dra på också och jag lovar er att jag inte blev besviken någonstans. Stannade och kollade på bilen i typ 30 min efter att han hade parkerat big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Sök