Har ägt en Peugeot 406 2001 2.0 sedan, nu ganska länge. Och det känns som jag behöver uppdatera utseendet inför SOMMAREN! Bilen är dock redan sänkt ca 30-40mm. Sitter på 18" just nu
Så jag hade tänkt mig att leta upp någon firma i skåne, främst och helst i Malmö där jag bor som kan utfärda dessa önskade saker:
1. Fixa ett kjolpaket/eftermarknad, dvs stylingkjolpaket. Runt hela bilen 2. Fixa lackering 3. Och montering
Dessa saker till ett hyggligt och schysst pris! Jobbar heltid och övertid så jag har själv inte tid att fixa det därför behöver jag en firma eller någon som kan ordna detta på ett proffesionellt vis.
Någon som kan tipsa mig med något bra ställe ?? Eller ge mig lite råd och vägledning
Ta kontakt med Dalhems.com De kan iaf fixa fram ett kitt till dig, men ingen montering tyvärr.Lycka till
Tack! tog en titt i deras hemsida, den såg ut att innehålla mycket men funktionellt så har dom rätt mycket att arbeta på =/ .. Skickade dem ett mail, få se hur jakten slutar på det perfekta kjolpaketet till en 406:a !