4222
Sök

Lågnivå adapter till HU 650, med upptagen utgång?

8 Inlägg
16 januari 2009
Trådstartare
ja skulle idag koppla in en lågnivå på min originalstereo när ja väl dragit alla kablar å skulle koppla i lågnivån bakom stereon så finns de två runda utgångar breve varandra, men adaptern passa inte i den som va ledig utan i den som va upptagen å när ja tog ur den kabeln så spela de inte alls i högtalarna hmm

Hur ska ja bära mej åt för att få ut lågnivå bakom stereon då?

MVH/Steve

8 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Någon måste ju kunna ge mej en lösning.

Random Hero
4 047 Inlägg
17 januari 2009
är inte de 2 runda utgångarna dina lågnivå utgångar då ? kan inte volvos originial nu men ta ett kort på det o lägg upp ist

Dog food lid. Backwards

tokfrans
982 Inlägg
17 januari 2009
det är inte så att alla högtalare i volvon drivs på ett original steg? och när du drar ur kontakten så kopplar du ju ur steget. smile

8 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
DusanMandick skrev:
är inte de 2 runda utgångarna dina lågnivå utgångar då ? kan inte volvos originial nu men ta ett kort på det o lägg upp ist

ja de är två runda utgångar breve varandra ska väl ta ett kort å lägga upp de då så kanske ja kan få lite mer hjälp:)

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
19 januari 2009
Jag är ingen expert men som jag förstått det hela måste du ha en adapter för att kunna ansluta ytterligare ett slutsteg utöver originalsteget. Backes Ljudbyggeri säljer en sådan. http://www.backesljud.se/prod_bil.php?id=87
Det kanske finns på fler ställen men jag känner bara till Backes.

Sök