2478
Sök

3-åringen heter Adolf Hitler

Lastbilschaffis
811 Inlägg
15 januari 2009
ska man skratta eller gråta....  efterblivna är va de är & kallar sig vuxna/föräldrar... jo tjena...  *suck* va trött man blir på människor

44 Inlägg
15 januari 2009
Moparboy440 skrev:
hoppas inte dom skaffar flera ungar, Hitler får kanske då en bror som heter Benito Mussolini tongue

I tisdags var jag på Farellis på Avenyn. Gick in på dass och ställde mig för att slå en sjua.
Plötsligt ser jag en bild som jag står och pissar på. När jag ser efter är det en bild på just Mussolini.
Kändes lite underligt.

Hursom... Hoppas Adolf Hitler får det bättre nu och ett nytt namn.

Steel My Car And I Will
Hunt You Forever!

huh?
10 427 Inlägg
16 januari 2009
WannabeeGBG skrev:
Moparboy440 skrev:
hoppas inte dom skaffar flera ungar, Hitler får kanske då en bror som heter Benito Mussolini tongue

I tisdags var jag på Farellis på Avenyn. Gick in på dass och ställde mig för att slå en sjua.
Plötsligt ser jag en bild som jag står och pissar på. När jag ser efter är det en bild på just Mussolini.
Kändes lite underligt.

Golden Hits i Stockholm har hela pissoaren målad med gamla diktatorer och liknande tongue
Senast redigerat av steifan (16 januari 2009)

44 Inlägg
16 januari 2009
steifan skrev:
WannabeeGBG skrev:
Moparboy440 skrev:

Kändes lite underligt.

Golden Hits i Stockholm har hela pissoaren målad med gamla diktatorer och liknande tongue

Gôtt! Pissa på dom bara! lol

Steel My Car And I Will
Hunt You Forever!

186 Inlägg
16 januari 2009
barnet kommer ju upptäcka det senare och kräver att få byta namn då. undrar var dom säger i usa om det som bestämmer i delstaten. eller regeringen. nått som bestämmer sånt. jag tycker han ska få byta namn. till vincent eler nått.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
17 januari 2009
det måste vara nått allvarligt fel på dem föräldrarna? har dem inte hängt med på historia lektionerna!?
hur fan kan man utsätta sitt eget barn för en sådan sak?.. måste väll vara kränkande emot andra barn också? fyfan! mad

Sleeper
3 084 Inlägg
18 januari 2009
Saleenkungen skrev:
barnet kommer ju upptäcka det senare och kräver att få byta namn då. undrar var dom säger i usa om det som bestämmer i delstaten. eller regeringen. nått som bestämmer sånt. jag tycker han ska få byta namn. till vincent eler nått.

Nä jag tycker Jesus

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

German Engineering
9 083 Inlägg
18 januari 2009
Föräldrarna borde skämmas!

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

1 785 Inlägg
18 januari 2009
Hexenhammer skrev:
firefreak skrev:
Det som stör mig lite är att killen har en poäng.

Bara för att jag heter Ola ska väl inte jag förknippas med alla brottslingar som heter det?

Sen att det bör finnas en viss känsla för sina barns bästa är en annan diskussion. Uppenbarligen hade han inte alla pigmenten i färgen.

Håller med dig. Bara för att någon person som har gjort något mindre bra har burit ett visst namn
så behöver det väl inte betyda att detta namn ska bli bannlyst över hela världen, för all framtid.
När man läser resten, och sedan ser filmen förstår man ju dock att han inte verkar vara världens
klipskaste. Han har ju faktiskt tatuerat hakkors, massa sådana planscher, samt att han har döpt
sin andra unge till JoceLynn Aryan Nation... Hallå, liksom!? "Jag gillar Tysk kultur".. jo men eller hur..

Ja tillslut finns det inga namn kvar. För alla namn påminnner om någon ond person.

Sen kan man fråga sig om personer som tycker att dehär personerna borde skjutas för att de döpt sin son till Adolf är så mycket bättre än diktatorn själva.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Modell & modeskribent
280 Inlägg
20 januari 2009
Jag gjorde ett inlägg om det där i min blogg när jag såg det & fick en massa kommentarer på det. Bla en tjej som skrev så här bla:

" Postat av: Angelica - En med andra åsikter!!!

Jag blir tokig på vad alla ni skriver!! Nazizter är precis som moderaterna ett parti inte ett jävla folkslag som man bestämmer sig för att man är eller inte! Och Adolf Hitler är ett namn inte nån diktator som ska döda hela världen!!!! Jag blir förbannad när folk skriver att det är hemskt och det värsta som finns!! Vet ni ens varför? Det är som att folk skulle säga att dom hatar moterater och vad dom gjorde 2008 om vi skulle göra nått i historien!! Åhh!! Han sa ju själv att han inte är nazist att han bara är intresserad av tysk historia! Ni har bara lärt er att hata men inte varför!! Självklart var Adolf Hitler en grym människa men det är bara ett namn! ETT NAMN!!! Låt dom döpa sina barn till vad dom vill!!"

Slut Citat.

Så ni ser, den sista idioten är inte född än! Själv tycker jag det är helt sjukt att man får döpa sitt barn till nått så puckat som Adolf Hitler. Såg ni vad dom hade döpt de andra barnen till också? Elller att de dekorerade både huset & bilen med svastikor (nazistkors)? Är inte dom nazister så är jag Kate Moss!

Ni hittar inlägget här: http://janinanaslund.blogg.se/2008/dece … ml#comment

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

Sök