2698
Sök

Bilder: Volvo 850 T5

"MOTORBILD"
117 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
Tjenna . Precis köpt en Volvo 850 T5. 18 tums R fälgar skall på igen till våren och sänkning och tonade bak lampor kommer ! Bildkvaliten är inget vidare och är inga seriösa bilder tagna än. Men de kommer . Och den är inte tvättad tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/85032/554365_p372jl.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/85032/554367_pxz7b8.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/85032/554368_41d2a7.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/85032/554369_1639bj.jpg

Fotograf

1 436 Inlägg
27 januari 2009
Förstår att det är kul att visa nya bilen, men det känns lite oseriöst när varken bilen eller bilderna är lagt någon som helst energi på... Tyvärr.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Miklen
27 januari 2009
Nya bilar ligger väl under uppdaterade bilder eller fordon eller nåt.. Tänk om alla skulle lägga upp en tråd när dom köpt ny bil me rätt så kassa bilder.. skiten bil osvosv

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
27 januari 2009
fotografKD skrev:
Tjenna . Precis köpt en Volvo 850 T5. 18 tums R fälgar skall på igen till våren och sänkning och tonade bak lampor kommer !

Presentationen fotografKD skrev:
Tjenna ja , Mitt namn är Kevin Dietrich och är 15 år . . OBS " Bmw 745i är min mammas killes ! Volvo 850 t5 är min mosters kille , Nya bilder på volvon och Bmw kommer !

Du skriver att du köpt en volvo, du är 15År och skriver i din presentation att den inte är din... Hur ska du ha det?

Sorry, men är trött på trådar med oplanerad(dåliga)bilder på skitiga original bilar =/
Senast redigerat av Jill (27 januari 2009)

Reservdansk
6 271 Inlägg
27 januari 2009
Jill skrev:
fotografKD skrev:
Tjenna . Precis köpt en Volvo 850 T5. 18 tums R fälgar skall på igen till våren och sänkning och tonade bak lampor kommer !

Presentationen fotografKD skrev:
Tjenna ja , Mitt namn är Kevin Dietrich och är 15 år . . OBS " Bmw 745i är min mammas killes ! Volvo 850 t5 är min mosters kille , Nya bilder på volvon och Bmw kommer !

Du skriver att du köpt en volvo, du är 15År och skriver i din presentation att den inte är din... Hur ska du ha det?

Sorry, men är trött på trådar med oplanerad(dåliga)bilder på skitiga original bilar =/

Det bästa är att det står att "Volvo 850 t5 är min mosters kille".

Det låter rätt illa... tongue
Intetsägande bilder på en vanlig, smutsig T5, och sen hädar han genom att skriva T5R på bakluckan? roll

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
27 januari 2009
TurbOla skrev:
Det bästa är att det står att "Volvo 850 t5 är min mosters kille".

Det hade jag missat ... hahaha ... Humor!!! big_smile

EDIT: Helt plötsligt blev även detta sjukt skojj "Bmw 745i är min mammas killes".
Senast redigerat av Jill (27 januari 2009)

543 Inlägg
27 januari 2009
TurbOla skrev:
Det låter rätt illa... tongue
Intetsägande bilder på en vanlig, smutsig T5, och sen hädar han genom att skriva T5R på bakluckan? roll

Instämmer till fullo. Är ett hån mot oss hederliga tongue

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
27 januari 2009
fotografKD skrev:
Tjenna . Precis köpt en Volvo 850 T5. 18 tums R fälgar skall på igen till våren och sänkning och tonade bak lampor kommer ! Bildkvaliten är inget vidare och är inga seriösa bilder tagna än. Men de kommer . Och den är inte tvättad tongue

Är du seriös? roll

1 814 Inlägg
27 januari 2009
inget illa menat men åerkom när du tvättat den och tagit så bra bilder som du kan.

Ford Racing
479 Inlägg
27 januari 2009
Fin fint... bara lappen kvar då eller???

Ja Just!

Reservdansk
6 271 Inlägg
27 januari 2009
axelj skrev:
fotografKD skrev:

Är du seriös? roll

Vänta nu, han skrev ju "Volvo 850 t5 är mosters kille"?
Jag blir förvirrad. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Laaaang
320 Inlägg
28 januari 2009
Orka ens lägga ut bilder och ha en garage sida med andras bilar..

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

1 488 Inlägg
28 januari 2009
Står i din presentation att det inte är din egna bil, vilket du skriver att det är. Sen så ser jag inget estetiskt i att fota en så skitig bil och posta upp. Låser så det inte blir mer diskussioner hurvida vem som äger bilen eller inte.

Sök