3082
Sök

Varför kan ingen eller nästan ingen läsa reglerna innan dom lägger upp sina bilar

Administratör
2 978 Inlägg
1 februari 2009
Matspetter skrev:
Goffen skrev:
Vilken tur det är att jag är administratör då och inte du.....

Vad detdär menat mot mitt inlägg?

Nej.

En kopp av den svarta såsen...

"Logistik kille"
20 Inlägg
1 februari 2009
Goffen skrev:
Vilken tur det är att jag är administratör då och inte du.....

Wow... Tufft! Med den intsällningen så borde du ju passa perfekt som polis kanske?

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Zajpner skrev:
Jag räknar mig själv som entusiast. Men kör en Volvo 940, Jag vet Jaggachaffen! det är inte det menar det är inte det jag menar heller. Utan tycker gränsen är väldigt svårt dragen. Hoppas min bil får vara kvar!. Anledningen till att jag lade upp mina bilar här på garaget var att jag ville visa vad jag åker och vad jag är stolt över att köra. Även att folk kanske kan lära sig något om bilarna. Men som sagt gränsen är svår dragen.

Mvh//Robin.

Kollade på din bil nu och jag tycker väll kankse inte att den passar in här å det e absolut inte för att det e en Volvo 940 Men du skriver själv att den har lite nersutna säten att den e skitig osv vidare mao du tom nervärderar bilen i sitt syfte som entusiast bil själv.

Ta vara på din bil vårda den tvätta den gör små sakaer som inte behöver kosta mkt pengar men som visar för oss at du bryr dig om din bil så att vi ser att den passar in här på Garaget. Jag klankar inte ner på någons ekonomi eller någons bil val och förstår mkt väl att alla kanske inte e intresserad av min bil men om denna sida fortsätter att falera så slipper ni snart å se den här.

Jag tror jag tar den offline och lägger upp Saaben istället det e ju trotts allt en bil jag e stolt över att köra runt i å äga skulle faktiskt vilja säga att det e en av världens absolut bästa bilar
Senast redigerat av JaggaChafen (1 februari 2009)

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

* Klåpare
1 718 Inlägg
1 februari 2009
Nu var det väl ändå så att vi pratade om SKICKET på bilen, INTE märke och modell!?

Att det alldid ska spåra ur...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

huh?
10 427 Inlägg
1 februari 2009
Trist att det i 99% av fallen ska klagas på en viss specifik bilmodell, helt fantastiskt! tongue
Hur många sevenfortys finns det 'online' som bilar här på g.org? Borde ju vara närmare
90% av alla bilarna upplagda på sidan med tanke på det eviga gnällandet i forumet. wink

Administratör
2 978 Inlägg
1 februari 2009
Är det inte det jag är? Jag tvingar inte dig att vara här. Om du tycker din bil är ointressant ta bort den då. Vi är 4 administratörer här vi bestämmer det är inte svårare än så. Reglerna är satta av ägaren till sajten som är chrizz och dom följs igentligen ganska dåligt men vi vill ju att folk ska få ha sina bilar här men inte vad som helst.

272 Inlägg
1 februari 2009
Jag tar en lättnadens pust över att jag inte har lagt ut någon bil jag ägt här.
Senast redigerat av Niotusen (1 februari 2009)

Sierra-döbel

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
1 februari 2009
JaggaChafen skrev:
Massa bra text.

Håller helt och hållet med dig. Jag loggar inte in för att kolla på massa vinterbilar det kan jag göra på parkeringen iatället. Här vill jag se bilar som folk har gjort något med eller som är spännande att kolla på original.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
1 februari 2009
Goffen skrev:
Är det inte det jag är? Jag tvingar inte dig att vara här. Om du tycker din bil är ointressant ta bort den då. Vi är 4 administratörer här vi bestämmer det är inte svårare än så. Reglerna är satta av ägaren till sajten som är chrizz och dom följs igentligen ganska dåligt men vi vill ju att folk ska få ha sina bilar här men inte vad som helst.

´

Då, Goffen, har jag en fråga. La upp 2 gamla bilar, båda sålda, vilket kryssades i, Men när jag gjorde dom online, ja då tog det inte mindre än 1 minut, så var dom tagna offline och låsta, utan en enda antydan till varför. Då kanske du kan ge mig ett svar.
Senast redigerat av darkwizard (1 februari 2009)

Lev livet, det kan ta slut fort

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Niotusen skrev:
Efter som moderatorernas ord är lag när det gäller bilar på sidan så tycker jag att det här är en dum diskussion, antar att man får sätta såna där jätte fälgar på bilen och tvätta den ibland så har man helt plötsligt kvalat in för att lägga upp bilder på den smile

Du kan tydligen inte fatta du heller

VISA ATT DU BRYR DIG OM DIN BIL SÅ PASSAR DEN HÄR

ovsett bilmärke oavsett fälgar oavsett lackering oavsett styling ja oavsett ungefär vad som helst egentligen förutom att det bör ses att du bryr dig om din bil.

Ni kan lägga upp hur mkt bilder i erat Galleri eller som en projekt tråd Varför inte göra det

Nu har föresten dom dåliga rösterna börjat hagla in på min bil men jag bryr mig verkligen inte om det längre... visste det skulle komma

Fritidsforskare
344 Inlägg
1 februari 2009
JaggaChafen skrev:
Zajpner skrev:
Jag räknar mig själv som entusiast. Men kör en Volvo 940, Jag vet Jaggachaffen! det är inte det menar det är inte det jag menar heller. Utan tycker gränsen är väldigt svårt dragen. Hoppas min bil får vara kvar!. Anledningen till att jag lade upp mina bilar här på garaget var att jag ville visa vad jag åker och vad jag är stolt över att köra. Även att folk kanske kan lära sig något om bilarna. Men som sagt gränsen är svår dragen.

Mvh//Robin.

Kollade på din bil nu och jag tycker väll kankse inte att den passar in här å det e absolut inte för att det e en Volvo 940 Men du skriver själv att den har lite nersutnna säten att den e skitig osv vidare m.a.o du t.o.m nerärderar bilen i sitt syfte som entusiast bil själv

Ta vara på din bil vårda den tvätta den gör små sakaer som inte behöver kosta mkt pengar men som viasr för oss at du bryr dig om din bil så att vi ser att en passar in här på Garaget Jag klankar inte ner på någons ekonomi eller någons bil val och förstår mkt väl att alla kanske inte e intresserad av min bil men om denna sida fortsätter att falera så slipper ni snart å se den här med Jag tror jag tar den offline och lägger upp saaben istället

Okej!. Nedsuttna säterna kan jag iofs inte rå för, köpte ju inte bilen ny, köpte den av en äldre, klippet tänkte jag!. aja skit samma hålla med att den kanske inte va så fin på bilderna. Men ville visa min kompisar vad för bil jag köpt, va så glad. var glad. Sedan tror jag, JA JAG TROR att det finns flera sidor av entuaister, Dom som gillar att läsa om bilmodellerna men kanske inte har alla kunskaper för att hålla bilen i det skick det skall hållas. Och sedan kommer dom som kan allt om bilen och kan fixa med bilarna, jag tycker väl att jag håller mig till den fösta typen av entuaist men sure är jag inte det så får jag väl leva med det. Vill verkligen inte att du ska ta bort Jaggen(ursäkta om det låter nerklankande inte menat så kommer från mindre stad), det är en fin bil och den ska du vara stolt över!, precis som jag är stolt över min bil.

Mvh//Robin.

Dom kallar mig Danino

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
darkwizard skrev:
Goffen skrev:

´

Då, Goffen, har jag en fråga. La upp 2 gamla bilar, båda sålda, vilket kryssades i, Men när jag gjorde dom online, ja då tog det inte mindre än 1 minut, så var dom tagna offline och låsta, utan en enda antydan till varför. Då kanske du kan ge mig ett svar.

Lanske du skulle ta det i ett PM med Goffen då

Administratör
2 978 Inlägg
1 februari 2009
darkwizard skrev:
Goffen skrev:

´

Det står klart och tydligt under varje bil varför dom är låsta. Bara för att dom är sålda tillåter vi inte vad som helst då heller.

FreddeK
1 februari 2009
piercing skrev:
Masterworks skrev:
piercing skrev:

Det som står mig mest är alla gnällspikar som inte ens kan skriva ordentligt. Inläggen haglar utav stav och syftningsfel samt sär    skrivningar. Man kanske skulle anmälllla dom iställettt...

Ett tips. Sök inte på Volvo 740, då slipper du se dem.
Just den Volvon kanske är deras "pärla". Personligen hatar jag dem. Men smaken är som baken.

Nu var det ju inget gnäll han hade, utan en reflektion över att det fylls på med
bilar bara för att det går att lägga in dom!

Varför klaga på stavningen, har du problem att läsa vad han skriver? roll

Trodde detta var en "gnäll tråd"

Du klagar på att folk skriver fel men du lyckas ändå särskriva själv!

Bara inse att trådskaparen har rätt! Skulle aldrig lägga ut min bruksbil på Gorg för jag vet att den inte kommer gillas eller hyllas så då låter jag hellre bli!

Administratör
2 978 Inlägg
1 februari 2009
Jag tror inte vi kommer längre i denna tråden som vanligt när det gäller den här typen av trådar. Jag låser tråden här.

Sök