Detta baspaket är ett mindre paket från det som tävlades med i Street 10 under 2008. Morre_W använde dessa basar med SL-A3000 steget. Detta är mera vardags anpassat och med rätt låda för din bil så kan man spela riktigt högt.
Jag har en saab 9-3 99. Jo jag vill typ att det ska kännas i bröstet när man vrider upp volymen men jag kanske kräver för mycket innom den pris summan XD
Jag har en saab 9-3 99. Jo jag vill typ att det ska kännas i bröstet när man vrider upp volymen men jag kanske kräver för mycket innom den pris summan XD
Tänk på att installationen är viktigare än komponenterna
Några saker som är viktiga är följande: 1. Ska du ha stort steg som lämnar mycket effekt: Se till att ha dimisonerade strömkablar samt batteri till detta steg. 2. Som tidigare talare så är installationen mycket viktig och grunden till ett bra resultat. 3. Lådan bör vara anpassad för din bas, bil & musik still för bästa resultat. 4. Du kan med rätt saker få denna tryck känsla med mindra basar än 15". 2st 15" basar kräver ganska mycket volym i låda men de flyttar mycket luft med och det är enklare att få tryck känslan.
Ex. steg & bas kan jag skicka via mail ( calle@carbonize.se ) om så önskas.
Jo precis jag skulle nästan hällre välja ett par 12 istället;D i tidigare tråd så har jag frågat lite om olika 2X12 paket men inte riktigt fått ett riktigt bra svar. Vet du något kanske. Hade ett på mds http://mds.se/?artnr=PKT140DB Men många värkar se ner på MDS så ja vet fan inte längre HAHA XD vad tycker du om mds
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se