2522
Sök

Eftersnack: Garaget On Tour 2008 (hela touren)

www.maniacracing.se
494 Inlägg
10 september 2008
när din mamma räddar dig i jönköping..

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

118 Inlägg
15 oktober 2008
hur går det med dvd:n? smile

Rock´N Roll

18 Inlägg
19 oktober 2008
ja hur går de med dvd:n ??

3 390 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
Håller faktiskt på med det där... Men ett av banden har försvunnit... och givetvis det som krånglade vid överföringen till datorn... :S  delar av Gävle + Hela norrköping, Mantorp m.m kom inte med vid överföringen... Men jag jobbar på det....

Sorry för att det tar sån tid.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Man blir ensam om man vill ha hela.
174 Inlägg
31 oktober 2008
Ingen panik i lägret, så länge du får fram slutresultatet _innan_ nästa tour? smile

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.

3 390 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
Schysst video... Jag själv är fortfarande på jakt efter ett av banden som inte funkade på datan... Skitsurt att det tar sån tid..:S Sorry !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

73 Inlägg
29 december 2008
När får man reda på om det blir en tour till ??? och hur reggar man till den hade lätt ställt upp såg på filmen såg hur gött ut som helst ha d gött sålånge

oberoende är att vara beroende av oberoende :)

136 Inlägg
31 december 2008
Jag var besviken på att bilarna parkerades paralellt med varandra som på en vanlig parkeringsplats.. på SCF träffarna ställdes bilarna snett över rutorn vilket är mycket snyggare och exponerar bilarna på ett helt annat sätt.. stor skillnad !!

1 688 Inlägg
15 januari 2009
Filmen? hmm

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

PKW
115 Inlägg
8 februari 2009
verkar fett! smile

Hur vet man när nästa är? vill gärna hänga på med min S40N om den fixxas ngn gång! smile

3 390 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Blir tyvärr ingen tour 2009

PKW
115 Inlägg
8 februari 2009
attans synd!  får man fråga varför? smile

3 390 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Finns ej tid till det... Hade 5 veckor semester i somras varav 1 av dessa som jag var helt ledig tongue

PKW
115 Inlägg
9 februari 2009
Haha okej! Jo semester ska ju vara just semester! smile Hoppas det kommer upp något annat stort under sommaren! smile

Sök