2240
Sök

Elmia april -09

84 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
som jag har förstått det är det elmia april -09 och undrar hur det brukar vara där?
har aldrig varit där, dock så e jag grymt intresserad av bilar, är väl hela mitt liv skulle jag säga, har dock aldrig kunnat kommit iväg. tongue

så jag undrar om det är fina bilar där och om det e värt att åka? big_smile

vet inte om denna tråd passar in.. men ni får väl ha överseende om den hamna fel.. inte så lätt alla gånger tongue

mvh christian

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
8 februari 2009
stork3n skrev:
som jag har förstått det är det elmia april -09 och undrar hur det brukar vara där?
har aldrig varit där, dock så e jag grymt intresserad av bilar, är väl hela mitt liv skulle jag säga, har dock aldrig kunnat kommit iväg. tongue

så jag undrar om det är fina bilar där och om det e värt att åka? big_smile

vet inte om denna tråd passar in.. men ni får väl ha överseende om den hamna fel.. inte så lätt alla gånger tongue

mvh christian

vatt där ett par år big_smile skit skoj där massa fina bilar och massa roliga events på kvällen så bara komma wink

3 714 Inlägg
8 februari 2009
kommer bli 5:e året i rad iår man är där och ja det är lätt värt att åka dit big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

OEM <3
6 957 Inlägg
8 februari 2009
Har du aldrig varit där så tkr jag du ska åka dit, det är ju starten för säsongen tongue
Om vädret är hyfsat så finns det mkt att se även på parkeringen smile och på A6 parkeringen tongue

Blir 20:e året irad jag åker dit, ibland är det bra ibland är de sämre, men mässan iår
tror jag kan bli riktigt bra...är ju spännande projekt bara här på garaget.org som man
ser framemot, sen kommer det ju massa massa mer smile

Ska du handla styling och billjud så passa på även då, de brukar vara fina mässpriser på mkt saker.

Bjuds ju på shower utomhus, mkt dunkadunk inomhus, sköna männsikor men framför allt fina åk!!

Mvh Björk

OEM <3

84 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
tackar för alla svar !  får prata med kusinen om vi skall ta GT :en  eller om vi tar nån av hans bilar dit..

men då kanske vi syns där då! big_smile

mvh! lol
Senast redigerat av stork3n (8 februari 2009)

846 Inlägg
9 februari 2009
stork3n skrev:
tackar för alla svar !  får prata med kusinen om vi skall ta GT :en  eller om vi tar nån av hans bilar dit..

mvh! lol

ta någon bil som ni kan tävla med bruka bli black race efter har jag för mig haha .D

174 Inlägg
9 februari 2009
Vilken dag i april är det?  och när vilken tid börjar det?
Kanske inte bestämt än?

84 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
ralle_boyen skrev:
stork3n skrev:

mvh! lol

ta någon bil som ni kan tävla med bruka bli black race efter har jag för mig haha .D

ja vi har ju lite att välja på tongue

sierra cosworth
ev en impreza om han skulle byta bort sin andra..
s4 kanske
eller så får 136 starka ställa upp då tongue

haha big_smile

84 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
olander_91 skrev:
Kanske inte bestämt än?

sök på google på elmia

och då kan du komma fram till deras hemsida och sedan trycka på program och sedan se vad det kostar och vilka dagar..

på tal om det. vilken dag e bäst att åka in på?  lördag eller?
om det e på nån lördag ;P

OEM <3
6 957 Inlägg
9 februari 2009
olander_91 skrev:
Kanske inte bestämt än?

http://www.custommotorshow.se/2009/index.php

OEM <3

846 Inlägg
9 februari 2009
stork3n skrev:
olander_91 skrev:
Kanske inte bestämt än?

sök på google på elmia

och då kan du komma fram till deras hemsida och sedan trycka på program och sedan se vad det kostar och vilka dagar..

på tal om det. vilken dag e bäst att åka in på?  lördag eller?
om det e på nån lördag ;P

läss i mitt forum big_smile vi åker på lörda den 11 vi ska åka caravan om ni är på vägen här så hör av er så kan ni tuffa ner sakta med oss big_smile

846 Inlägg
9 februari 2009
dannehakan skrev:
ralle_boyen skrev:
stork3n skrev:

mvh! lol

blackrace har bara förekommit i Jkpg en gång för några år sedan, gick inte alls bra. däremot race brukar kunna förekomma

joh sant tongue men alla tävlar ju på vägen ner sen bruka de va jävla livat i jkpg på kvällen ;D

Supraman
2 300 Inlägg
9 februari 2009
I år kommer det troligtvis att va färre utställare än vanligt p,g,a lågkonjunkturen.
Det e kostnaden på vad det kostar totalt att ställa ut som en del företag inte kommer att ställa ut för att ev försäljning inte kommer att ge tillräcklig för att motivera kostnaden.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Sök