4338
Sök

Bilsterion fått liv (nya kit?)

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Ja börjar bli lite sne på bilen nu, satte in en sprillans dvd i bilen som funka klockers dom få timmar jag fick behålla den. Han inte mer en att gå och lägga  mig innan någon slog in rutan på bilen och plocka åt sig mina godsaker sad

Ja då bilen inte e så diskret när man bryter sig in efter lite roliga ljud efekter så givck de nog ganska fort för dem de har bara rykt ut sterion rakt ut och kaplarna har gått av. har koplat ihopp allt till en ny sterio samt en trevlig kamera som skickar sms med bild på nästa as som hoppar in.

Nu är dock problemen att sterion lider av minnesförlust antar att de lite brott någon stans på acessory kabeln, skall denna gå på + hela tiden? Ett antagande men vill inte klanta mig heller smile

Nytt är att idag när jag åkte till jobbet så börjar de spraka i talarna när jag bromsar och kör musik. Nästan som om de störde ut radiosignalen om de inte var för att jag körde cd. Aldrig hänt förut någon med samma problem och vet hur jag löser detta? (nej de e inte S filtret de e fel på)

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

51 Inlägg
9 februari 2009
Har ett liknande problem med att högtalarna sprakar när jag kör med vindrutetorkarna. Så undrar också vad det beror på. smile

Fräckt med SMS grejen förresten!

2 405 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
jo trodde de va tillfälligt så klarat mig men nu börjar jag bli så pass pist att jag stänger av musiken hör inte ett skit vid röd ljusen sad

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Sök