Behöver bara skriva av mig... Visst de 2 bilarna jag hade uppe va la inte de snyggaste! Men har sett bra mycket värre än dem som får vara kvar ??...
Bilderna va bra på båda 2. Kommentarer o sånt fick jag. Massa Info och bilder på båda. Men visst de kan ta dem offline om de har en bra URSÄKT!... Inte att det är en vinterbil!! en party buss är fan inget vinterbil !! Volvon är en året runt bil, visst den är inte vacker nånstans. Men den är gjord för att ha en sånt stuk. Matt svart, Böttsänkt osv.
Är så jävla förbannad nu... Idioterna här kommer la att lägga 99.an offline med!!.. Vinterbil.. kan satsa pengar på det.. De tänker ju med den kroppsdelen vi normala personer normalt skiter med.. tänk själv vad jag menar.
Du som alla andra accepterade reglerna när du la upp bilen/bilarna. Passar inte reglerna så lägg inte upp bilen nästa gång. Att kalla oss för idioter uppskattas inte och du ligger nära en varning för ditt uppförande. Kritik i all ära, men jag tänker inte acceptera att bli kallad för idiot i mitt eget forum iallafall.