3297
Sök

De tar mina bilar Offline!

Renault spec "Electromekaniker"
109 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare
Hej..

Behöver bara skriva av mig... Visst de 2 bilarna jag hade uppe va la inte de snyggaste! Men har sett bra mycket värre än dem som får vara kvar ??...

Bilderna va bra på båda 2. Kommentarer o sånt fick jag. Massa Info och bilder på båda.
Men visst de kan ta dem offline om de har en bra URSÄKT!... Inte att det är en vinterbil!!
en party buss är fan inget vinterbil !! Volvon är en året runt bil, visst den är inte vacker nånstans. Men den är gjord för att ha en sånt stuk. Matt svart, Böttsänkt osv.

Är så jävla förbannad nu... Idioterna här kommer la att lägga 99.an offline med!!.. Vinterbil.. kan satsa pengar på det.. De tänker ju med den kroppsdelen vi normala personer normalt skiter med.. tänk själv vad jag menar.

//David

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
12 februari 2009
Ovärd tråd, blogga istället.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Muttley
12 februari 2009
nått säger mig att denna tråden låses.
hmmm.
Sätta ett krav på att man MÅSTE KUNNA regler och sådant "skit" innan man lägger upp sina bilar kanske?.

Finns tråd om att alla sådana här trådar låses rakt av smile

OEM <3
6 957 Inlägg
12 februari 2009
99_turbo skrev:
TEXT!

Med din attityd lär det ju inte bli lättare..
Varför kontaktar du inte supporten istället för att skapa en tråd?

Saaben din lär inte bli offline då den sticker ut ur mängden...

OEM <3

Administratör
11 960 Inlägg
12 februari 2009
Du som alla andra accepterade reglerna när du la upp bilen/bilarna. Passar inte reglerna så lägg inte upp bilen nästa gång. Att kalla oss för idioter uppskattas inte och du ligger nära en varning för ditt uppförande. Kritik i all ära, men jag tänker inte acceptera att bli kallad för idiot i mitt eget forum iallafall.

För mer info ang. låsning osv så läs reglerna för bilar (vilket du förmodligen inte gjorde när du accepterade de) samt support-forumet och mer specifikt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104360

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök