3412
Sök

Spoiler till Toyota corolla AE92:an

48 Inlägg
15 juni 2006
Trådstartare
Jag har sökt ta me f*n på alla styling sidor jag kan på nätet men hittar inte någon kjol till min toya, det finns gott om styling till corolla från årsmodell 99 > men inget till min gamm bil. Är det någon som vet om någon styling sida som det finns delar som passar min?? Eller om ni vet nån bilmodell med samma passform på spoilers som skulle kunna passa på AE92:an

En gång ///M Alltid ///M

48 Inlägg
16 juni 2006
Trådstartare
Jockecalibra skrev:
http://www.pakfeifer.com/index_en.html
vet inte men jag tror det är samma model som du har

Jag vet inte heller riktigt, vilken modell syftar du på då? är det E10:an kanske? den är ju inte precis lika som min men den kanske passar någolunda.

En gång ///M Alltid ///M

1 174 Inlägg
16 juni 2006
dom har styling till din på realcar.com.. skulle gissa på att det är till din modell..

"If you're in control, you're not going fast enough"

1 174 Inlägg
16 juni 2006
nej förlåt fel av mig.. dom hade det innan.. men dom hade tydligen tagit bort det.. en kompis har en likadan bil som dig det va därför jag visste att dom hade.. men sparka iväg ett mail till dom så skulle jag gissa på att dom kan fixa det..

48 Inlägg
16 juni 2006
Trådstartare
180zx skrev:
nej förlåt fel av mig.. dom hade det innan.. men dom hade tydligen tagit bort det.. en kompis har en likadan bil som dig det va därför jag visste att dom hade.. men sparka iväg ett mail till dom så skulle jag gissa på att dom kan fixa det..

okej tack ska du ha! ska testa det, dom kanske har några gamla kit till mej som ja kan kränga.

En gång ///M Alltid ///M

1 174 Inlägg
16 juni 2006
Ja om inte så är det något dom antagligen kan få tag på.. lycka till

Sök