2296
Sök

+50 000 mil på ny bil, bra eller dåligt?

145 Inlägg
24 februari 2009
Appropå många mil. Snubblade över den här annonsen där en bil har gått 107000 mil!
http://bytbil.com/bilar/begagnade/audi/ … BDACgAA__!

Tänkte att det måste röra sig om en felskrivning, speciellt efter det att jag såg priset, men sen såg jag samma milantal på samma annons även på blocket och deras egna hemsida...

"Jaguar är en dröm man bara äger en gång..."

265 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Tack för alla svar smile, vet att voygers lådor SÖG förut så lite rädd därför. Men någon som vet om dom bättrat sig i den 4:e versionen som kom 2001? Bara sånna Voyager jag kollar på, inte dom tidigare.
Senast redigerat av stukastini (24 februari 2009)

-

Entreprenör
1 286 Inlägg
24 februari 2009
JapMax skrev:
Taxichaufförerna är riktigt vettiga i Motala iaf.. ok de kör lite fort kanske men de gör ju jag oxå.

Puuuh tack big_smile Fick betyg jag och mina kollegor får av dig coolcoolcool

Vem är din kompis som börjat köra taxi? hos oss i Taxi Motala eller hos grönmögel bilarna (Taxibil i ÖStergötland)??

// Niklas Johansson

38 Inlägg
24 februari 2009
Kan snacka för pappa min, han kör taxi här i v-ås.

Bilarna rullar nästan nonstop, brukar vara ett normalstillestånd på en 4-6 ttimmar i sträck som max. Dom tvättar bilarna två ggr/dag och liknande, service sköts som någon sa tidigare, slaviskt.

Har åkt med han några gånger (gratistaxi ju wink ) i "hans" opel vectra. Bilen maskinellt går som en klocka, vart lite strul med turbon, dörren knarrar lite, men annars är den rejält fin, även saaben (9-5 ´06) går mycket bra,   

Ska kanske tillägga att bilarna har rullat 32 respektive 27tusenmil.

782 Inlägg
25 februari 2009
JonB skrev:
Appropå många mil. Snubblade över den här annonsen där en bil har gått 107000 mil!
http://bytbil.com/bilar/begagnade/audi/ … BDACgAA__!

Tänkte att det måste röra sig om en felskrivning, speciellt efter det att jag såg priset, men sen såg jag samma milantal på samma annons även på blocket och deras egna hemsida...

Jag tror att dom har angett hur många km den har gått för jag tvivlar på att man hinner köra 107000mil på 3 år / 700 mil i veckan.

Sök