3317
Sök

lite för mycket styling?

3 113 Inlägg
10 juni 2006
hmm.. jadu, jag tycker som de flesta här inne
klart snygg bil men de vita dekalena på huven ska vara galler.

Semper Fi

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
10 juni 2006
klart snygga bilar ... men crx:en va snyggast tycker jag big_smile

///Widell

Wankel
1 080 Inlägg
10 juni 2006
man stylar inte en bil för att vara diskret...och jag tyckte inte det var så överdrivet...
bodykit, fälgar och sänkning har väl varenda stylad bil, och det vita på huven kanske bara är för att bryta den svarta färgen...många har dekaler på huven eller sidan, man gör osm man vill
jag tycker också att det skulle vart snyggare med galler, men den som bygger bilen gör ju vad han tycker är snyggast, so what ?
helt värdelös tråd som borde låsas tycker jag
Senast redigerat av StiFf (10 juni 2006)

MDS Västerås

Snål gnällspik
402 Inlägg
10 juni 2006
Peranton skrev:
Då är det här en betydligt mycket värre variant.. snacka om att förstöra en BIL..
http://www.blocket.se/vi/7944225.htm?ca=2_s

Hahahah! Skulle inte åka i den bilen om jag så fick betalt!

Volvo S80 2,9.

180 Inlägg
10 juni 2006
Mycket gnäll här nu.. Smaken är som baken. Och ja tror säkert att de som byggt bilarna gillar dem.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
10 juni 2006
om vi säger såhär.. crx:en va fan så mycke snyggare och köper hellre den för det priset än den jävla bmw:en för det priset den hade

2 123 Inlägg
10 juni 2006
Tycker såna här trådär är rätt så onödiga faktiskt.
Dom som skrev den har själv ingen bil men gnäller på andras ?
Förstår inte sammanhanget bara.
Förövrigt tycker jag den var snygg, riktigt snygg.
Och ni som inte förstår det vita på huven så kan jag lugnt säga att det är dekaler, passa bra där också. Förstog ni det nu ?

88 Inlägg
10 juni 2006
Det var väl inget större fel på den CRX:en? Förväntade mig nåt annat när jag läste "lite för mycket styling?" Tycker den var OK iaf.

1 Inlägg
20 juni 2006
johopp trodde inte jag skulle orka skriva något här någonsin men för all er som inte tänker längre än näsan räcker kan jag medela att "dekalerna" på motorhuven inte är några dekaler utan galler som ser vita ut i solljuset som reflecteras.

tänker inte ens bry mig om att argumentera pris frågan då de som som komnterat inte hart någon koll på någonting över huvud taget,

oh höll på att glömma tackar alla som uppskatar stylingen på bilen.
Senast redigerat av xenonx (20 juni 2006)

1 926 Inlägg
20 juni 2006
StiFf skrev:
man stylar inte en bil för att vara diskret...och jag tyckte inte det var så överdrivet...
bodykit, fälgar och sänkning har väl varenda stylad bil, och det vita på huven kanske bara är för att bryta den svarta färgen...många har dekaler på huven eller sidan, man gör osm man vill
jag tycker också att det skulle vart snyggare med galler, men den som bygger bilen gör ju vad han tycker är snyggast, so what ?
helt värdelös tråd som borde låsas tycker jag

där håller jag med till fullo. tänk om han som äger bilen sitter här och läser tråden fast ni inte vet ?!
en vacker dag kanske era bilar kommer upp och folk sitter och säger massa dumma saker, det är inte ens roligt..mad

Moderator+
1 081 Inlägg
20 juni 2006
Numera finns det en tråd för "lustiga" blocket-annonser så jag låser denna och hänvisar till:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=17607

Låst.

Vem jag?

Sök