helschyssta bilder... tyvärr var de ju nå grässtrå som förstörde lite i första bilden, iofs är de ju ändå rätt schysst med... gillade iaf den första bäst.
Tack för alla fina kommentarer. Kul o höra när man inte är speciellt fotokunnig.
Glömde säga att dekalerna är lite "overkill"
De är gjorda i vägmärkesreflex. Rena mardrömmen och jobba med men de lyser fint i vissa solljus osv. De ligger på en svart botten som är aningen större och bildar lite kontur runt det vita. Tog en hel dag o göra dessa små ynkliga dekaler
*Nu behöver ni inte jaga mig ang dekaler för det finns gott om sidor för sånt på nätet som t.e.x dekaltrim mfl.. Vi pysslar inte allas med "bilstyling" utan det är bara jag som leker lite på min egna bil ibland. Som skyltmakare så vill man ju iaf ha nåt extra på sin egna bil
Kameran är en Canon Powershot A95, kört i läge "Auto" och bara låtit kameran göra vad den ska
Nej bilen skall inte sänkas mer än den är sänkt redan. Sitter en Eibach väghållningsats på 40 mm sänkning nu och den är underbar o köra. Sen består nästan hela vår stad av fartbulor och kullersten så jag vill inte ha en ännu stötigare bil. Visst hade det varit snyggare men inget jag vill ha iaf