2499
Sök

angående: starta bilträff i kristinehamn till våren? tips/kritik?

Mekaniker
27 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
Har gått med tankar på att dra igång en årlig bilträff i kristinehamn, värmland. Är i branschen och vet att intresset är stort. Tankarna har legat på en utställningsträff för att undvika för mycket buskörande och fjortiskrockar.
Har du ideér, kritik, tips, intresse att hjälpa till, en bil att ställa ut? Skriv i tråden eller skicka pm.

Niels Knudsen; Tensec Customs
Senast redigerat av Tensec (16 december 2008)

Det som KAN gå åt helvete, gör förmodligen det.

97 Inlägg
29 december 2008
Jo intresserade i närheten finns det många, det skulle vara trevligt med träff på hemmaplan för en gång skull....

Är det någon som vet en bra 402m sträcka i eller i närheten av kristinehamn? kommer tyvärr inte på någon vettig..... Skulle vara fint om man kunde anordna några race samtidigt med träffen....

Vh Tobbe

51 Inlägg
29 december 2008
toycrew skrev:
Jo intresserade i närheten finns det många, det skulle vara trevligt med träff på hemmaplan för en gång skull....

Är det någon som vet en bra 402m sträcka i eller i närheten av kristinehamn? kommer tyvärr inte på någon vettig..... Skulle vara fint om man kunde anordna några race samtidigt med träffen....

Vh Tobbe

Är det de enda du tänker på broder... =p hehe, neej men det vore verkligen kul om det hände ngt i k-hamn. smile

Körv
3 535 Inlägg
29 december 2008
Tycker absolut det vore trevligt med en träff i kristinehamn smile
Senast redigerat av decib3L (29 december 2008)

Truckdriving Man

97 Inlägg
29 december 2008
Nibornnoxire skrev:
toycrew skrev:

Vh Tobbe

Är det de enda du tänker på broder... =p hehe, neej men det vore verkligen kul om det hände ngt i k-hamn. smile

Jo vadå då, jag får ju åka till mariestad hela sommaren om jag ska racea annars...... Får ju tänka på bensinkostnaderna...

49 Inlägg
29 december 2008
typ i maj eller nåt typ vid rolls före ölme in där finns det ju en fin raka

3 390 Inlägg
30 december 2008
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

97 Inlägg
3 390 Inlägg
30 december 2008
Tänkte mer på inlägget innan jag skrev...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

97 Inlägg
30 december 2008
Ok, är det någon som har info ang karlstad eller karskoga flygfält? Om det går att hyra eller ordna på något vis så man kanske får vara där?

1 002 Inlägg
31 december 2008
Gamla flygfältet i karlstad är de knappt så KDR (karlstad Racing) får mera "tider" än vad de har just nu för tillfället, rätta mig om ja har fel.
Pga golfbanan osv diverse bilhatare i kommunstyrelsen så är det svårt att få till lagliga race i karlstad.
Till och med svårt att få tag i en bra plats för vanlig bilträff i karlstad nu efter våran "lilla" träff i april tongue
Men som sagt, KDR har både 201m och konbana på sommaren.

Dock fixar ni något i krillehöla så kommer nog en hel del dit oxå, va så säkra.

gott nytt

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

1 043 Inlägg
2 januari 2009
jag är positiv till träff hos er.. vore skoj!

100 Inlägg
2 januari 2009
Klart att ni ska försöka ordna en träff i kristinehamn till våren.
Önskar er lycka till.

MVH/JIMMY85

203 Inlägg
18 februari 2009
tycker det låter kanon med en träff i kristinehman nu i början på våren smile
svårt sånt att hitta stora parkenings platser där man kan vara.

men det går alltid att lösas smile får se vad som händer till våren smile

ProJekt AudI A4 B5 Gets Low and Loud.
Doing it my Way! Tyskstuk.

218 Inlägg
28 februari 2009
det skulle vara trevligt. det är ju bara en årlig crusing än så länge:/

environiqs parkeringsplats är väll för liten?  aja kul att det finns intresse iaf! Mvh

131 Inlägg
28 februari 2009
ja kommer om det blir en träff iallafall. grymt kul  med en träff när det e nära.

66 Inlägg
20 mars 2009
Klart ni ska ha träff i k-hamn! åker bara förbi där har aldrig vart inne i centrum...vore skit sköj om ni kunde fixa nåt! kan nog få med mig en hel del bilar från mariestad tongue

Sök