2533
Sök

S40 T4

59 Inlägg
6 juli 2006
Trådstartare
Tjena

Fördelar & nackdelar med T4an. Läst mycket om den. Funderar på att köpa en så smattra igång på tagenterna nu big_smile

//Pk

Fartygsingenjör
550 Inlägg
6 juli 2006
Låter som ett bra val smile, kan rekommendera testen av s40 och v40 som blocket.se gjort. Riktigt bra allting finns med.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

Nknn
6 juli 2006
wrapman skrev:
Låter som ett bra val smile, kan rekommendera testen av s40 och v40 som blocket.se gjort. Riktigt bra allting finns med.

Äre dem där testen som man kan löpa för 20 spänn vid annonserna?

46 Inlägg
6 juli 2006
Jag tycker verkligen du ska köpa en t4..hade en sån innan med bsr steg 3.(saknar den som f-n) Min hade tyvärr varit trimmad ett bra tag innan jag köpte den så den började bli ganska sliten till sist. Fick pisk av en välskött t4 original och blev riktigt besviken.. Så mitt råd är att inte göra som jag och köpa en stylad/trimmad utan köpa en välskött originalare och fixa själv.

Jag svarade inte direkt på din fråga men men smile

59 Inlägg
6 juli 2006
Trådstartare
Koffey skrev:
Jag tycker verkligen du ska köpa en t4..hade en sån innan med bsr steg 3.(saknar den som f-n) Min hade tyvärr varit trimmad ett bra tag innan jag köpte den så den började bli ganska sliten till sist. Fick pisk av en välskött t4 original och blev riktigt besviken.. Så mitt råd är att inte göra som jag och köpa en stylad/trimmad utan köpa en välskött originalare och fixa själv.

Hehe joda ! Det var bra information. Nej kanske inte bra att köpa färdig trimmad. Men har snackat lite med autotech och är den välskött och inte slutkörd med trimmet så ska det vara hel lugnt. Hur långt hade den gått med trimm när du köpte den?

//Pk

46 Inlägg
6 juli 2006
Parkour skrev:
Koffey skrev:

Hehe joda ! Det var bra information. Nej kanske inte bra att köpa färdig trimmad. Men har snackat lite med autotech och är den välskött och inte slutkörd med trimmet så ska det vara hel lugnt. Hur långt hade den gått med trimm när du köpte den?

//Pk

Enligt säljaren hade den bara gått ca 500 mil.. Och han hade inget kvitto på chippet. Jag blev nog ganske blåst på den biten.. Bilen var så jävla snygg så jag blev blind på allt annat som igentligen är viktigast..

59 Inlägg
6 juli 2006
Trådstartare
Koffey skrev:
Parkour skrev:
Koffey skrev:

//Pk

Enligt säljaren hade den bara gått ca 500 mil.. Och han hade inget kvitto på chippet. Jag blev nog ganske blåst på den biten.. Bilen var så jävla snygg så jag blev blind på allt annat som igentligen är viktigast..

så kanske 20 000 mil snarare?

46 Inlägg
6 juli 2006
den hade gått 15000 när jag fick den(det var en -98) så kaske minst 2000 om jag ska gissa.. den gick hyffsat till 16500 mil o sen börja den bara strula..

59 Inlägg
6 juli 2006
Trådstartare
Koffey skrev:
den hade gått 15000 när jag fick den(det var en -98) så kaske minst 2000 om jag ska gissa.. den gick hyffsat till 16500 mil o sen börja den bara strula..

Humm jag är nog senil eller något men fattar inte riktigt vad du menar tongue Hur många mil tror du den hade gått med trimmet?

//Pk

10 287 Inlägg
6 juli 2006
Tråd Låst. Dålig rubrik.

V v läs: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=18184

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök