Snubben har skrivit en kommentar, ja det är i princip allt han har gjort på denna "sajt" Kommer ihåg att jag frågade han vart han köpt den där "läppen" Han svarade nått i stil med: "Tror det var stylabilen" (lägg märke till tror)
Samma uppfart, helt klart. En varning är redan utdelad pga detta.
Om jag får yttra mig om den saken så tror jag den var väldigt befogad! Gillar hans rubrik på förtsa bilden "Precis blivit lackbahandlad hos Ditech!" Men vem vet, kanske bor han i Tyskland, och kallar sin hamann 3.3:a för 330 istället
jag har sett fler som gjort så här. tråkigt däremot har dessa bara haft en bild på bilen hömtad från google och sen när man komenterat det så har bilderna försvunnit men jag säger inget om denna användaren, men visst, det luktar helt klart
okay, bara att ta bort användaren då. Fattar inte vad de är för nöje med att sno bilderna och låtsas att de är ens egen? vad får man ut av det och tar dom verkligen åt sig all kritik å så dom får?
okay, bara att ta bort användaren då. Fattar inte vad de är för nöje med att sno bilderna och låtsas att de är ens egen? vad får man ut av det och tar dom verkligen åt sig all kritik å så dom får?
Ja jag tycker det är helsjukt. Måste ju verkligen leva sig in i drömmarnas värld. Pinsam jävel om inte annat! Skönt att det redde ut sig!