Ja du det e väl typ 1-2 månader sen sist.. Jupp, säkert mer de ville ha.. o nu har jag ju nytt filter o annat som jag va tvungen att skaffa efter förra omgången.. :\ Men denna gången har jag den halv försäkrad i alla fall.. inte bara trafik som senast..
Men ändå, FAN va lack man blir på sånt här!!
Om jag får tbx den så får folksam se om det e lönt att fixa den.. SUCK säger jag bara..
tur du han få den halv försäkrad iaf då ifall du inte får tillbaka den nu...
Polisen ringde nyss.. De har hittat mina Reg. skylltar i Bromölla natten till idag.. Så bilen får jag nog inte se mer i mina ägor i alla fall..
SUCK!
de va ju synd.. måste kännas förjävligt.. men ja lider me dej..
Ja! Du får nog inte tillbaka bilen. AjAj!. Vad ska du göra nu om du aldrig får tillbaka bilen? Till biltjuvarna:Idioti. Har ni inte lärt er att inte röra andras bilar?
Polisen ringde nyss.. De har hittat mina Reg. skylltar i Bromölla natten till idag.. Så bilen får jag nog inte se mer i mina ägor i alla fall..
SUCK!
de va ju synd.. måste kännas förjävligt.. men ja lider me dej..
Ja! Du får nog inte tillbaka bilen. AjAj!. Vad ska du göra nu om du aldrig får tillbaka bilen? Till biltjuvarna:Idioti. Har ni inte lärt er att inte röra andras bilar?
Tjuvarna: Har ni inte lärt er att inte pilla på andras bilar. Det är synd om cos.
wee.. *gäsp* nu ringde polisen och de har hittat bilen.. i Bromölla..
Så nu blir det att ta sig dit på något sätt o sen blir det till åka hem och laga igen.. :\
tjipp tjopp
Vilken tur du hade. Finns alla tillbehör i bilen? Nu ger jag dig råd att slippa ha bilen stulen igen:Eftermontera ett larm. O hoppas på att tjuvarna åker in i finkan.
Så nu blir det att ta sig dit på något sätt o sen blir det till åka hem och laga igen.. :\
tjipp tjopp
Vilken tur du hade. Finns alla tillbehör i bilen? Nu ger jag dig råd att slippa ha bilen stulen igen:Eftermontera ett larm. O hoppas på att tjuvarna åker in i finkan.
Ingen aning.. ska försöka ta mig bort till den nu..
Jag ska laga den och sen blir det försäljning! Räcker med att blivit bestulen 2 ggr utav den nu, nu köper jag ny o säljer bettan..
Absolut inget emot den men känns liksom inte kul längre nu.. :\
tjipp tjopp
Ingen aning.. ska försöka ta mig bort till den nu..
Jag ska laga den och sen blir det försäljning! Räcker med att blivit bestulen 2 ggr utav den nu, nu köper jag ny o säljer bettan..
Absolut inget emot den men känns liksom inte kul längre nu.. :\
Någon som e sugen..? kom med ett bud..
Det räcker. Stulen 2ggr. Sälj bilen. Köp ett larm o montera innan du säljer bilen. Så att den andra ägaren inte får bilen stulen.
Sådär ja.. inga ljusa tider för den bilen... Den står just nu på bildemonteringen och försäkringsbolaget ska ta en titt på den på måndag, hoppas de är på bra humör.. :\
Men någon lagning utav den ser det inte ut att bli..
Jaja.. det va en bra och rolig bil i alla fall.. Tyvärr så blir det nog en Talladega mindre på de svenska vägarna nu..
Sådär ja.. inga ljusa tider för den bilen... Den står just nu på bildemonteringen och försäkringsbolaget ska ta en titt på den på måndag, hoppas de är på bra humör.. :\
Men någon lagning utav den ser det inte ut att bli..
Jaja.. det va en bra och rolig bil i alla fall.. Tyvärr så blir det nog en Talladega mindre på de svenska vägarna nu..
Skaffa dig en rattkrycka som är godkänd skulle rkomedera en mega club där du dessutom inte behöver betala någonsjälvrisk om du skulle få inbrott eller om bilen skulle bli stulen... funkar fint.. Själv så litar jag inte på larm pgr att dom har stulit bilar med larmet akrtiverat då dom har klippt av kablarna till larmet... Hände faktiskt en sådan grej i boden för nått år sen..