2839
Sök

Crossrace för oss på garaget ?

346 Inlägg
3 juli 2006
Trådstartare
Ja nu har vi snackat lite i en annan tråd här men nu kanske det är fler som blir intresserade när dom ser rubriken? om vi kunde skrapa ihop lite crossfolk och köra ett skoj race nu under sommaren och vilken bana vi ska hålla oss på? Stopté i Eksjö är ju helt okej tycker ju jag men andra förslag är ju alltid kul med..skriv gärna erat intresse och när vi skulle kunna köra ?

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

Fartygsingenjör
550 Inlägg
3 juli 2006
Jag är gärna med : ), och passar inte Eksjö banan så finns ju alltid Ripa banan smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

346 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
jo då den har jag aldrig kört på och det är alltid kul med nya banor med ju

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

346 Inlägg
6 juli 2006
Trådstartare
kom igen nu och visa erat intresse så kanske vi kan styra upp nåt kul i sommar ? alltid kul att få träffa nytt folk och se hur fort dom andra kör med tongue

346 Inlägg
9 juli 2006
Trådstartare
oj vad jag och polarna ska ut och leka imon tongue

200sx Driver
366 Inlägg
9 juli 2006
Vore fränt om vi hade 3st "delrace" som kvalar till en final wink
1 race i södra sverige, 1 race i centrala sverige och ett race i norr smile
Och finalen körs i centrala ?

Hade varit riktigt kul, tyvärr är min såld sad

MVH // Viktor

-=Nissan 200sx s13 =-

Fartygsingenjör
550 Inlägg
9 juli 2006
Jao det skulle kunna vara ett alternativ men frågan är om vi är så många förare wink, är ju inte allt för många som anmält sitt intresse yikes
Senast redigerat av wrapman (9 juli 2006)

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

346 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
Jo då ett sånt race skulle kunna vara redigt skoj..men då får man ju ordna upp med klubbarna oredntligt innan och nästan kanske hyra banan under en helg..speciellt då om man ska köra grind starter oxå...men visst hade det varit riktigt kul...men som sagt kul om vi hade varit fler än 3 som kör tongue..nu ska jag strax ut och leka på Foresrumsbanan tongue

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
11 juli 2006
ja är på..smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

787 Inlägg
11 juli 2006
Självklart är man ju på smile

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
11 juli 2006
jag är intresserad

70 Inlägg
11 juli 2006
jag är på. Är det någon här som ska köra gotland eller ränneslätt eller har gjort

Öppet luftfilter känns väl lite överkurs vad är det för fel på hönsnät det håller ju borta kaniner, svanar och Fordar och annan skit

346 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
ja nu börjar det ju bli några fler iaf..kanske kan bli nåt mindre seriöst om vi inte blir så många ?..skulle vara kul att träffa lite nytt folk och snacka skit och köra lite hoj tongue..jag funderar på "Öppet spår" på ränneslätt men jag vet inte redigt än om jag har motion till det..så jag får se hur det blir..anmäler mig väl in i det sista isåfall smile

259 Inlägg
346 Inlägg
15 juli 2006
Trådstartare
jaha ska vi köra nåt litet race snart då eller hur ska vi göra? och vilken bana vil folket vara på?

787 Inlägg
15 juli 2006
Ja då, tycker att det börjar bli dax!!
Vi kan ju alla köra "öppna klassen" / "Motion"....
Mm jag har kört cross 5 gånger på 4 år så jag orkar nog inte så långt heller, men det är kul smile
Vi kan ju alla sammlas vid "diket" o ta en cigg wink
Men den öppna klassen är det väl inte masstart på va?
Det är ju starten som är roligast smile

"Diket" är en liten vatten passage på banan/spåret smile

171 Inlägg
15 juli 2006
jag skulle oxå kunna tänka mig vara med men bor i sundsvall å har ingen dragkrok på bilen

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

Sök