Ja nu har vi snackat lite i en annan tråd här men nu kanske det är fler som blir intresserade när dom ser rubriken? om vi kunde skrapa ihop lite crossfolk och köra ett skoj race nu under sommaren och vilken bana vi ska hålla oss på? Stopté i Eksjö är ju helt okej tycker ju jag men andra förslag är ju alltid kul med..skriv gärna erat intresse och när vi skulle kunna köra ?
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Vore fränt om vi hade 3st "delrace" som kvalar till en final 1 race i södra sverige, 1 race i centrala sverige och ett race i norr Och finalen körs i centrala ?
Jo då ett sånt race skulle kunna vara redigt skoj..men då får man ju ordna upp med klubbarna oredntligt innan och nästan kanske hyra banan under en helg..speciellt då om man ska köra grind starter oxå...men visst hade det varit riktigt kul...men som sagt kul om vi hade varit fler än 3 som kör ..nu ska jag strax ut och leka på Foresrumsbanan
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
ja nu börjar det ju bli några fler iaf..kanske kan bli nåt mindre seriöst om vi inte blir så många ?..skulle vara kul att träffa lite nytt folk och snacka skit och köra lite hoj ..jag funderar på "Öppet spår" på ränneslätt men jag vet inte redigt än om jag har motion till det..så jag får se hur det blir..anmäler mig väl in i det sista isåfall
Ja då, tycker att det börjar bli dax!! Vi kan ju alla köra "öppna klassen" / "Motion".... Mm jag har kört cross 5 gånger på 4 år så jag orkar nog inte så långt heller, men det är kul Vi kan ju alla sammlas vid "diket" o ta en cigg Men den öppna klassen är det väl inte masstart på va? Det är ju starten som är roligast
"Diket" är en liten vatten passage på banan/spåret