2550
Sök

Angående: Sammåkning till Lödde idag tor 28/5 ???

251 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
Tjeenare Jag Undrar om någon är sugen på sammåk till lödde träffen idag från malmö (OM Vädret håller sig, dem sa det ska vara uppehåll resten av hela dagen) Bara Skriv om någon från malmö är på smile

Ps.

19.00 på jägersro parkering 19.20/19.30 Åker vi mot Lödde

MVH Henke

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
28 maj 2009
Förra torsdagen va inte en käft där

251 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
Eddiie skrev:

haha afaan:P d pisse regnade rent ut sagt.. vi körde ditt sen på vägen började det ösregna:P men idag kommer det komma fler

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
28 maj 2009
Eddiie skrev:

Då kom du försent......men hela gänget stack "lite" tidigare också... tongue

edit: Kommer...
Senast redigerat av supersupra87 (28 maj 2009)

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

Audi racing
634 Inlägg
28 maj 2009
jag kommer åsså

251 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
supersupra87 skrev:
Eddiie skrev:

Då kom du försent......men hela gänget stack "lite" tidigare också... tongue

edit: Kommer...

Kommer ni till jägers eller direkt till lödde

22 Inlägg
28 maj 2009
Ses i lödde!

Trucker
9 Inlägg
28 maj 2009
Tänkte också köra dit ikväll men undrar hur vädret är hos er i väster?

MVH

3 Inlägg
28 maj 2009
Volvo T-> Sol på västkusten just i detta nu!

När kommer folket dit där och hur länge brukar det hålla på kvällarna?

945 Inlägg
28 maj 2009
Polisen med sin jävla fartkamera, dom stod där och plockade in.
Hörde dom kritiserade en snubbe för hans kjolpaket även.   

Varför är det så poppis att hänga runt polisen? Därför det gjorde ni alla big_smile
Inte en jäkel ville köra mot mig heller bakom industrin i lödde tongue

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
28 maj 2009
Polisen måste haft ont i armen efter ett tag, fan vad de vevade o hade sig... vevade fan in bil på bil där ett tag... vi fick in en hel del till stadskassan på den sträckan...

Känns som att det inte är lönt att köra till Lödde längre, samma sak som Helsingborg... dags att hitta en ny plats?

945 Inlägg
29 maj 2009
PointMan skrev:
Polisen måste haft ont i armen efter ett tag, fan vad de vevade o hade sig... vevade fan in bil på bil där ett tag... vi fick in en hel del till stadskassan på den sträckan...

Känns som att det inte är lönt att köra till Lödde längre, samma sak som Helsingborg... dags att hitta en ny plats?

Dom kommer alltid hitta nya platser även, jag tror mer att diskutera en "raceplats" på platsen mellan oss intresserade, sen kör alla iväg på olika håll..   Men jag har också jävligt livlig fantasi smile

5 Inlägg
29 maj 2009
vad hände med landskrona då ??

945 Inlägg
29 maj 2009
Lilltroll skrev:
vad hände med landskrona då ??

Där var också folk, men tydligen mötte jag alla när jag skulle hem då dom var på g dit haha.

1 067 Inlägg
31 maj 2009
PointMan skrev:

Håller med känns inte lönt att köra dit mer!  måste ju finnas fler bra ställen tongue

Ingen som har en supra koppling liggandes? min har tyvärr gett upp! sad

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
4 juni 2009
Blir det något idag (samåkning) ? smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

1 827 Inlägg
4 juni 2009
PointMan skrev:

Rent spontant så finns det en grym sträcka i Eslöv som användes flitigt förr. En jäkligt bra sträcka om jag får säga mitt.

Betongsuggorna är borttagna... wink

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

78 Inlägg
5 juni 2009
Eisenhut skrev:
PointMan skrev:

Rent spontant så finns det en grym sträcka i Eslöv som användes flitigt förr. En jäkligt bra sträcka om jag får säga mitt.

Betongsuggorna är borttagna... wink

och den sträckan kan även jag intyga är väldigt bra då man kan komma runt UTAN att köra mot "race'n"

3 390 Inlägg
5 juni 2009
Återigen:

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök