3932
Sök

Eftersnack: Hörby Träffen 30/5

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
Folk pratar fortfarande om träffen den 30/5.

Tror inte det blir av med tanke på hur parkeringen ser ut just nu, någon har legat och gjort ringar som bara den och förstört...Så blir där en träff så lär väl Netto anklaga deltagarna/arrangörerna för det..och det är där nog ingen som vill stå för!

Men hade ju klart varit kul att göra om "sista delen i mörkret" utav träffen istället? Vad säger ni?

1 517 Inlägg
25 juni 2009
nån som kan ta bild på parkeringen? hur den ser ut i dag?

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Lusse
236 Inlägg
25 juni 2009
Ha den på ett annat ställe bara..smile

152 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
_lusse_ skrev:
Ha den på ett annat ställe bara..smile

Blir svårt, men hört att de är fartkameror på rakan i lödde nu..så ska vi säga torsdagskvällar @ rakan ni vet`? wink

45 Inlägg
27 juni 2009
blir det ngt idag?

Mvh

Lusse
236 Inlägg
29 juni 2009
Torsdagar i hörby eller big_smile

152 Inlägg
29 juni 2009
Trådstartare
Låter som om vi ska föda torsdagskvällar i hörby? Dock vet jag inte om någon vill arrengera en träff ? Men jag snackar ju om det man gör när det bli svalare luft och gatubelysningen tänds smile

Lusse
236 Inlägg
10 juli 2009
När kommer träffen:D

45 Inlägg
10 juli 2009
_lusse_ skrev:
När kommer träffen:D

Som ovan??????????

R1 driver!
5 128 Inlägg
10 juli 2009
Känns lite som att Torsdagar inte är mest lyckat, är väl fortfarande en hel del som drar till Lödde?

Lusse
236 Inlägg
26 juli 2009
Det känns som jag ska ta tag i det denna gången och starta en träff..

Så att inte samma "håller" i det igen...

Fast denna gången på ica parkering för att det är större.. Sen kör vi i samlad trupp upp till industri för nattliga event..smile

1 585 Inlägg
26 juli 2009
Låter som en bra idé, eftersom de som anordnade träffen sist inte verkar så sugna på att ha fler träffar. Så är det kul om någon annan vågar sig på det:)
Synd att det var så många som skulle skräpa ner och förstöra massa bara. Men tror sjävklart att ica parkeringen kan bli bättre. Sen är ju industrian perfekt för nattliga events;)

_lusse_ skrev:
Det känns som jag ska ta tag i det denna gången och starta en träff..

Så att inte samma "håller" i det igen...

Fast denna gången på ica parkering för att det är större.. Sen kör vi i samlad trupp upp till industri för nattliga event..smile

Lusse
236 Inlägg
26 juli 2009
Precis.. tror säkert dem vill fast inte anordna det denna gången.. Men det blir i slutet av augusti för att här är en del bygge som håller på att bli klara.. men slutet på aug nån lördag där:) Ja startar en ny tråd snart om en ny träff:)

1 585 Inlägg
26 juli 2009
Precis, Det tar ju upp en hel del tid att fixa en träff själv. Okey låter nice:) Lägg upp en tråd i god tid bara så att man får ditt mycket folk.

_lusse_ skrev:
Precis.. tror säkert dem vill fast inte anordna det denna gången.. Men det blir i slutet av augusti för att här är en del bygge som håller på att bli klara.. men slutet på aug nån lördag där:) Ja startar en ny tråd snart om en ny träff:)

Lusse
236 Inlägg
28 juli 2009
Yes ska jag göra:)

Lusse
236 Inlägg
2 augusti 2009
NY tråd upplagd om nästa träff:)

Sök